حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح تشویقی هواوی برای توسعه دهندگان اپ گالری

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | هواوی

فروشگاه نرم افزاری هواوی اپ گالری نیاز دارد که در درجه اول توسعه دهندگان به آن توجه کنند. هواوی این راه خوب می داند و به همین منظور طرح تشویقی هواوی برای توسعه دهندگان اپ گالری را شاهد هستیم. در این طرح تشویقی هواوی حتی در برخی موارد کاملا از سهم خود می گذرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طرح تشویقی هواوی برای توسعه دهندگان اپ گالری

این طرح تشویقی در خط مشی ترجیحی بخش موافقتنامه سرویس اپ گالری لحاظ شده است. این سیاست برای ۲۴ ماه اول راه‌اندازی اپ گالری اعمال شده و توسعه‌دهندگان می‌توانند برای شرکت در برنامه هواوی، حداکثر تا پایان ماه ژوئن در این طرح شرکت کنند.

جدول نرخ‌های هواوی برای دریافت سهم فروش از اپ گالری:

این سیاست به دو دوره تقسیم شده است. طی 12 ماه اول، تمامی درآمد (100 درصد) حاصل از فروش اپلیکیشن‌‌ها (به غیر از بازی‌ها) در اپ گالری به حساب توسعه‌دهندگان واریز می‌شود. در این بین، 85 درصد درآمد حاصل از فروش بازی‌ها نیز نصیب توسعه‌دهندگان آن‌ها می‌شود. رقم مذکور برای دریافت سهم توسعه‌دهندگان به رقم 88 درصدی فروشگاه بازی Epic Store بسیار نزدیک است.

در ابتدای بازه دوم زمانی هواوی، توسعه‌دهندگان می‌توانند 85 درصد از درآمد حاصل از فروش برنامه‌ها و بازی‌های خود را دریافت کنند. این سهم در نرم‌افزار‌های آموزشی به 90 درصد افزایش پیدا می‌کند. هواوی پس از پایان دوره 24 ماهه خود، نرخ‌های استاندارد را برای دریافت سهم خود از فروش نرم‌افزار‌ها و بازی‌ها (30 درصد) اعمال می‌کند.

این خط مشی فقط برای توسعه‌دهندگان مستقر در خارج از سرزمین‌های اصلی چین اعمال خواهد شد. البته، ناگفته نماند که توسعه‌دهندگان چینی 50 درصد از درآمد پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به هواوی می‌دهند، درحالی که توسعه‌دهندگان خارجی 70 درصد از سهم فروش را در اختیار دارند.

البته، اپل و گوگل نیز 30 درصد از درآمد‌های فروش اپلیکیشن‌ها را از توسعه‌دهندگان دریافت می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این طرح تشویقی هواوی برای توسعه دهندگان، کارگر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

درسته ما ایرانی ها باید با یه آی پی دیگه وارد آپ گالری شیم ولی یه حسی بهم میگه این آپ گالری موفق میشه

Dr. DIM

مال من بدون فیلترشکن میاد و همه جایش قابل دسترسه فقط باید ریجن رو عوض کنی و اکانت Huawei ID هم با یه ریجن دیگه باشه.

Amir galaxy

هواوی باید به فکر برداشتن تحریم ها باشه اینجوری نمیتونه

Milad7

خیلی هم عالی 🙂

pooria

هواوی به درک شیائمی تحریم نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)