حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی نوکیا در آخرین روز سال ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

طبق اعلام HMD، این شرکت در آخرین روز سال ۹۸ یعنی روز پنج‌شنبه ۲۹ اسفند کنفرانسی مطبوعاتی در شهر لندن برگزار خواهد کرد. فعلا از محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شود صحبتی به میان نیامده، اما مدیر ارشد محصول HMD، جوهو سارویکاس، اظهار داشته که چیزی بسیاری ویژه برای کاربران آماده شده است. به این ترتیب مراسم معرفی نوکیا در آخرین روز سال ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم معرفی نوکیا

مراسم معرفی نوکیا

مراسم معرفی نوکیا

در حال حاضر شایعات زیادی درباره رونمایی از نوکیا ۸.۲ نسخه 5G به گوش می‌رسد که البته شاید با اسم نوکیا ۸.۳ به بازار بیاید. این دستگاه نمایشگری تمام صفحه دارد و از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند. نوکیا ۸.۲ فایو جی احتمالا حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به دوربین سلفی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب و جک ۳.۵ میلی متری هدفون اشاره کنیم. علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت این دستگاه در اروپا ۴۹۵ یورو خواهد بود.

همراه با این دستگاه، موبایل دیگری با نام نوکیا ۵.۲ (یا شاید نوکیا ۵.۳) از راه می‌رسد که قیمت آن ۱۶۹ یورو است. شایعات پیش‌تر نشان داده که این گوشی نمایشگری دارد که بالای آن ناچ قرار گرفته و همراه با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ کوآلکام از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

در انتها در میان شایعات به محصول دیگری به نام نوکیا ۱.۳ اشاره شده که ممکن است در تاریخ ۲۹ اسفند معرفی شود. این گوشی نمایشگری ۶ اینچی از نوع LCD دارد که کنار پنل آن‌ها حاشیه‌های کمی وجود دارد و بالای آن دوربین سلفی درون یک ناچ قرار گرفته است. انتظار داریم که این دستگاه از یکی از چیپست‌های مدیاتک، ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند شود. نوکیا ۱.۳ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ نسخه Go Edition به بازار خواهد آمد.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

به دنیا یه نیش خند میزنم و میگم میشه این فرمونو بدیش من

Omid B

ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد ما تنگ بودیم اگه دریا بودیم که ماهیمون نمی مرد ما ساده بودیم نبودیم که روحمو نمی برد ببره بچرخونه بعد بیای بگی مرد….

AAAA_.reza._AAAA

فکر نکنم تا اون روز بخاطر کرونا و سیل و بدبختی و اقتصاد توپ! دووم بیاریم

Amir galaxy

اگه زنده موندیم میشینیم نگاه میکنیم😂

Milad7

از نوکیا فقط یه اسم باقی مونده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)