حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو جی ۸ پاور لایت را با طراحی آشنا ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | رندر، موتورولا

سه هفته پیش بود که موتو جی ۸ پاور با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. امروز اما اطلاعاتی درباره نسخه لایت آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا موتو جی ۸ پاور لایت را با طراحی آشنا ببینید.

موتو جی ۸ پاور لایت

موتو جی ۸ پاور لایت

موتو جی ۸ پاور لایت

بر اساس اطلاعات لو رفته، نسخه لایت گوشی موتو ۸ پاور همچنان دارای باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی است، با این حال در قلب آن از چیپست هلیو پی ۳۵ مدیاتک به جای اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده شده است.

تصاویر Moto G8 Power Lite می کند این دستگاه احتمالا از نمایشگری با حفره نقطه‌ای در بالای سمت چپ پنل استفاده کند. همچنین به وضوح استفاده از سنسور اثر انگشت و دوربین سه گانه در قاب پشتی جی 8 پاور لایت مشخص است. سنسور واید و مایکرو  به همراه فلاش LED در یک ماژول تعبیه شده‌اند.

در تصاویر دیگر نیز شاهد تعبیه جک هدفون در پایین سمت چپ فریم و تعبیه دکمه‌های تنظیم ولوم و قفل نمایشگر در کناره سمت راست دستگاه هستیم. هرچند هنوز اطلاعاتی پیرامون مشخصات این محصول منتشر نشده است، با این حال می‌توان حدس زد که موتو جی 8 پاور لایت با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و البته با قیمت کمتری نسبت به نسخه اصلی راهی بازار شود. شرکت سازنده هنوز تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

انتظار داریم موتورولا به زودی در کنار این گوشی، از گوشی پرچم‌دار Moto Edge+ و مدل میان رده Motorola One با تجهیز به اسنپدراگون 665 نیز رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو جی ۸ پاور لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بررسی و ارزیابی جی اس ام آرنا از گلکسی زد فلیپ؛
امتیاز نهایی : ۴.۱ از ۵ که از امتیاز ۴ إس ۲۰ اولترا بالاتره!
مجموع امتیاز باتری : ۸۵
https://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_z_flip-review-2076.php

Milad7

خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)