حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ وایرلس معکوس شیائومی در حق اختراع این شرکت دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

حق اختراع جدیدی در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) توسط شیائومی ثبت شده که نشان می‌دهد این کمپانی درحال کار روی فناوری شارژ بی‌سیم معکوس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شارژ وایرلس معکوس شیائومی صحبت کنیم.

شارژ وایرلس معکوس شیائومی

شارژ وایرلس معکوس شیائومی

شارژ وایرلس معکوس شیائومی

فناوری شارژ وایرلس معکوس برای اولین بار توسط هواوی در سال 2018 معرفی شد. لازم به ذکر است که فناوری شارژ بی‌سیم معکوس در ابتدا برروی تلفن هواوی میت ۲۰ پرو مورد استفاده قرار گرفته بود. از آن زمان تاکنون، شرکت‌های بیشتری از این فناوری برروی تلفن‌های خود استفاده کردند تا مزایای رقابتی خود را در بازار وسیع تلفن‌های هوشمند افزایش دهند.

طرح اولیه حق اختراع شیائومی یک وسیله جانبی را نمایش می‌دهد که برای قرار گرفتن ایرباد‌های بی‌سیم و شارژ آن‌ها در پشت تلفن تعبیه شده است. در این پتنت دو طرح برای قرارگیری دو نوع مختلف از هدفون‌های بی‌سیم دیده می‌شود.

اولین طرح برای هدفون‌‌های پایه‌دار و دومین طرح برای هدفون‌های تو گوشی در این پتنت به ثبت رسیده است. با توجه به این که طرح مذکور فقط به عنوان یک پتنت ثبت شده، انتظار نمی‌رود که آن‌ها را در قالب یک محصول تجاری واقعی در بازار مشاهده کنیم.

اخیرا نیز نسخه آزمایشی فناوری شارژ بی‌سیم سریع 40 وات توسط شیائومی معرفی شده بود. نتایج به دست آمده از نسخه آزمایشی این فناوری ما را شگفت‌زده کرد؛ در این مورد باید بگوییم که با استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم سریع شیائومی می‌توان ظرف مدت 40 دقیقه یک باتری 4000 میلی‌آمپری را به طور کامل (از صفر تا 100 درصد) شارژ کرد.

بنابراین به راحتی می‌توان حدس زد که هردو فناوری شارژ بی‌سیم 40 وات و شارژ بی‌سیم معکوس برای اولین بار برروی یکی از پرچمداران جدید شیائومی معرفی خواهد شد تا کاربران نیز توانایی بهره‌مندی از این فناوری شگفت‌انگیز را داشته باشند.

نظر شما درباره شارژ وایرلس معکوس شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

پردازنده ردمی نوت 9 اسنپدراگون 720g هست که به نظر عالیه برای این رده…
———————-
منتظر 120 هرتز روی qhd برای اس 20 اولترا نباشید…
———————-
بالاترین نسخه p40 pro بالای 130 امتیاز از dxo میگیره(حدس یک افشاگر)

ممد بمولا

ردمی نوت 9 یا 9پرو؟

m.b

فکر کنم پرو…

Amir galaxy

امتیاز ۱۳۰ هم خوبه🤔

Amir galaxy

خوبه🙂

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)