حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با رکورد ۶۳۳ هزار را در Antutu تاریخ ۲۲ اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ZTE

چندی پیش بود که درباره گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G در ترنجی خواندیم. ابتدا اینکه یک ماه پیش دیدیم شاید گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه شود. امشب اما به صورت رسمی مشخص شد که گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با رکورد ۶۳۳ هزار را در Antutu تاریخ ۲۲ اسفند ۹۸ معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

امتیاز Atutu گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

امتیاز Atutu گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

رکورد Antutu موضوعی است که این روزها مدام در حال شکسته شدن توسط چینی هاست. این رکوردها بالای ۶۰۰ هزار هستند و تقریبا هر کدام ۱۰ هزار امتیاز بالاتر از دیگری را ثبت نمودند.

امشب شاهد رکورد ۶۳۳ هزار در بنچمارک Antutu توسط گوشی گیمینگ زیربرند نوبیا از ZTE هستیم. این دستگاه که دیروز با فن داخلی دیده شده بود که می تواند جذاب باشد. سیستم خنک کننده این دستگاه سبب می شود که چیپست بتواند امتیاز بالاتری را ثبت نماید.

در طراحی جدید مساحت رادیاتور قسمت شمالی دستگاه 56 درصد افزایش یافته است که در نهایت تهویه هوا را 43 درصد و ظرفیت تبادل گرما را تا 30 درصد افزایش می‌دهد. به گفته ZTE در نسل جدید سیستم خنک کنندگی موبایلی آن‌ها از آلیاژ آلومینیومی ویژه با ظرفیت حرارتی بالا استفاده شده است؛ همچنین برای انتقال حرارت بهتر میان تراشه و سیستم خنک کنندگی از یک ژل حرارتی ویژه استفاده شده است.

طراحی سیستم خنک کنندگی نوبیا شگفت انگیز است، زیرا این فناوری جذاب و کاربردی در یک گوشی هوشمند با ابعاد 168.56x78x9.75 میلی‌متر قرار داده شده است. گفته می‌شود که گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 5G به تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 865 و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و صفحه نمایش آن از نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین به صورت رسمی پوستر معرفی رد مجیک 5G را شاهد هستیم که تاریخ ۲۲ اسفند ۹۸ را به ما نشان می دهد که می شود پنج شنبه هفته آینده. بله، این تاریخ معرفی ردمی نوت ۹ هم هست.

تا کنون شاهد عبور از امتیاز ۶۰۰ در Antutu توسط تولیدات شیائومی بوده ایم. هر چند این روزها واقعا دیگر عدد بنچمارک خیلی اهمیت ندارد اما هنوز می تواند یک فاکتور قابل اعتنا باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی گیمینگ رد مجیک 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

احتمالا ی مقدار هم اورکلاک میکنه

Amir galaxy

کم کم دارم با گوشی های گیمینگ ارتباط برقرار میکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)