حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا سی ۲ (Nokia C2) با چیپست Unisoc و مدل TA-1204 ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

به زودی گوشی ارزان نوکیا سی ۲ (Nokia C2) با چیپست Unisoc و مدل TA-1204 ارایه می شود. نوکیا سی ۲ برخلاف مدل سی ۱ از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Nokia C2 صحبت کنیم.

نوکیا سی ۲

نوکیا سی ۲

نوکیا سی ۲

سال گذشته HMD گلوبال، عرضه‌ی گوشی‌های خانواده Nokia C‌ خودش را با رونمایی از نوکیا C1 آغاز کرد. نوکیا C1 تلفن هوشمندی رده ابتدایی با هدف کاربرانیست که برای نخستین بار می‌خواهند یک اسمارت‌فون را خریداری کنند. گرچه این دیوایس قیمت فوق‌العاده پایینی را ارائه می‌کند، اما در عوض فاقد پوشش فناوری ارتباطی 4G است. حالا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد نسل جدید این گوشی، نوکیا C2 همراه با پردازنده‌ی ساخت Unisoc‌ و البته پشتیبانی از فناوری 4G به زودی عرضه خواهد شد.

این خبر برای اولین بار توسط NokiaPowerUser منتشر شد و گفته شد که شماره مدل این دیوایس TA-1204 است. از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. این گوشی اکنون در تایلند و مالزی تأییدیه‌هایی را دریافت کرده است و احتمالاً ما می‌توانستیم در کنگره‌ی جهانی موبایل و رویداد رسمی اچ ام دی گلوبال که البته لغو شد، با آن ملاقات کنیم. حالا مشخص نیست سازنده چه زمانی از آن پرده برداری کند!

گفته می‌شود،‌ این دیوایس درست همانند نسل گذشته‌ی خودش با تراشه‌ای از برند Unisoc عرضه خواهد شد و در بخش فنی و طراحی، بسیار شبیه به نسل گذشته‌ی خودش است. گرچه ما حداقل انتظار رنگبندی جدید را داریم. به جز این،‌ تنها تفاوت این دو گوشی،‌ پشتیبانی نوکیا C2 از فناوری 4G است.

اچ ام دی گلوبال قرار بود در MWC 2020 از یک رویداد خبری میزبانی کند، ولی متأسفانه از ترس شیوع ویروس کرونا این رویداد بزرگ لغو شد و این شرکت هم هنوز تاریخی را برای رویداد مستقل خود اعلام نکرده است. انتظار می‌رود در این رویداد علاوه بر گوشی نوکیا سی 2،‌ از نوکیا 8.2،‌ نوکیا 4.3، نوکیا 1.3 و یک گوشی قدیمی به نام نوکیا ۴۰۰ نیز رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا سی ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یاد n82 خودم افتادم 🙁

Milad7

همینطور 5800 ! لعنتی اون زمان چه سر و صدایی کرد

Amir galaxy

چ جالب

I love htc

اگه قیمتش هم اندازه c1 باشه یا حتی پایین تر عالیه چون آنتن های نوکيا عالی هست(بعضی هاش) به عنوان وای فای میشه استفاده کرد تازه 2 سال آپدیت میکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)