حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا سی ۲ با اندروید گو نسخه ۹ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

گوشی های ارزان قیمت معمولا فروش بالایی دارند اما شرکت ها علاقه ای به معرفی پر شور و شوق آن ها ندارند. پس از سامسونگ که دو روز پیش بی سر و صدا از گوشی گلکسی A11 معرفی کرد، امروز نوبت به HMD رسید تا در سکوت خبری از گوشی نوکیا C2 رونمایی کند. نوکیا سی ۲ با اندروید گو نسخه ۹ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا سی ۲ با اندروید گو نسخه ۹

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم نوکیا سی ۲ (Nokia C2) با چیپست Unisoc و مدل TA-1204 ارایه می شود. این شایعه امروز محقق شده است!

نوکیا C2 محصول جدید اقتصادی فنلاندی‌ها است که جانشینی برای C1 خواهد بود. این گوشی که ناگهان در وبسایت رسمی HMD ظاهر شده است، با شعار “Live big. Live bold.” ما شاهد اندروید گو برای Nokia C2 هستیم. این یعنی برنامه‌هایی مانند یوتیوب، کروم و … در نسخه سبک‌تری از حالت عادی، برای این گوشی ارائه می‌شود.

نوکیا سی ۲ مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1520×720 پیکسل (HD+) و نسبت ابعاد 18:9 است. در قلب آن پردازنده چهار هسته‌ای Unisoc با فرکانس 1.4 گیگاهرتز می تپد و متاسفانه فقط به ۱ گیگابایت حافظه رم مجهز است. 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا سقف 64 گیگابایت از طریق کارت حافظه Micro SD خواهد بود.

اندروید ۹ نسخه Go Edition برای عملکرد مناسب روی این سخت افزار حداقلی در نظر گرفته شده است. نوکیا سی ۲ دارای دو نسخه با یک سیم کارت و دو سیم کارت است.

نوکیا C2 برای دوربین اصلی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، گشادگی دیافراگم f/2.2 و فلش LED دارد. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است. همانطور که از یک موبایل ارزان انتظار داریم، جک 3.5 میلیمتری هدفون و رادیو FM نیز اینجا موجود است.

دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل روی بدنه طراحی شده این. این بدنه ابعاد 154.8×75.59×8.85 و وزن161 گرم دارد. در بخش اتصالات 4G LTE، وایفای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.2، پورت Micro USB و GPS از امکانات این دستگاه است.

در نهایت باتری 2800 میلی آمپرساعتی نکته قابل ذکر بعدی است. Nokia C2 در دو رنگ آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد. هنوز اطلاعاتی درخصوص قیمت این دستگاه در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که این گوشی با قیمتی کمتر از 100 دلار روانه بازار شود

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا سی ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت واقعیش ۱۰۰۰ دلاره ولی hmd واسه طرفدارای نوکیا احترام قائله و تخفیف ۹۵ درصدی واسش در نظر گرفته

V800B

واقعا رم یک بیشتر شبیه توهینه

Armin.Technology

خدایی کی اینو میخره،
نوکیا دیگه نوکیا سابق نمیشه

Finch

بیشتر به درد کسایی میخوره که میخان در کنار گوشی اصلی ، یه گوشی دوم هم داشته باشن البته باید دید قیمتش چطوره
سی وان که تو ایران از انر ۷اس و ردمی ۶آ ارزون تر بود ( و ضعیف تر )

Amir galaxy

رم ۱ 😐
من اینو بخرم یا فقط باهاش تماس میگیرم یا آهنگ گوش میدم🙃

Milad7

نوستالژی 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)