حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تفاوت اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | اوپو، شایعات

اوپو خانواده Find X2 را ۱۶ اسفند معرفی خواهد کرد و در این خانواده دو عضو عادی و پرو حضور دارند، تقریبا مثل همه برندها. اگر به این دستگاه ها علاقه‌مندید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تفاوت اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو را ببینید.

تفاوت اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو

تفاوت اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو

تفاوت اوپو فایند ایکس ۲ و فایند ایکس ۲ پرو

بر اساس شایعات قبلی و مجوزهایی که برای این خانواده صادر شده می‌دانیم که اوپو Find X2 از شماره مدل CPH2023 و اوپو Find X2 Pro از شماره مدل CPH2025 استفاده می‌کند. حالا به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که تفاوت میان این دو دستگاه را نشان می‌دهد. البته صحت این تصویر قابل تایید نیست، بنابراین بهتر است آن را قطعی تلقی نکنید.

اوپو فایند ایکس ۲ و ایکس ۲ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و هر دو نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع S-AMOLED دارند که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن +HD پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این دو دستگاه حسگر اثر انگشت داخلی دارند و هر دو دارای حفره‌ای هستند که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی IMX616 سونی است. اوپو برای هر دو گوشی از شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده کرده و آن‌ها را با ColorOS 7.1 راهی بازار می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ است.

در ادامه ویدیویی منتشر شد که ویژگی‌های اوپو فایند ایکس ۲ را نشان می‌دهد. این تلفن هوشمند ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. فایند ایکس ۲ پرو مجهز به دوربینی سه‌گانه متشکل از یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این دوربین از لرزشگیر نوری دوگانه، زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۶۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

اوپو فایند ایکس ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید

تلفن مذکور یک باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از ۱۰ باند 5G، ان‌اف‌سی، بلندگوهای دوگانه استریو و استاندارد IP68 اشاره کنیم. فایند ایکس ۲ پرو در دو رنگ مشکی و نارنجی به بازار می‌آید.

در آن سو، اوپو فایند ایکس ۲ دوربینی سه‌گانه دارد که شامل یک لنز تله‌فوتوی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین این گوشی از زوم هیبریدی ۵ برابری و زوم دیجیتال ۲۰ برابری پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ۸ گیگابایت رم LPDDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 دارد. فایند ایکس ۲ مجهز به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از ۴ باند 5G، ان‌اف‌سی و بلندگوهای دوگانه استریو اشاره کنیم.

شما منتظر محصول جدید اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

پس لنز پریسکوپی چی

m.b

فقط نسخه پرو…

m.b

comment image

سوال جالبیه به نظرم… نظر شما چیه؟ 🤔

Amir galaxy

سامسونگ و شیائومی

pooria

از اونجایی که ترکیب هر برندی با اپل قیمت رو افتضاح میکنه پس شیائمی سامسونگ

vahid

گوشی خشکل یعنی همین،مطمئنن این گوشی رو اگه در دسترس قرار بگیره تهییه میکنم و گوشی بعدیم این گوشی هستش،،،خیلی نظرمو جلب کرد،،همه چیش خوبه از پردازنده تا سرعت شارژ و ……و زیباییش،قیمتشم هرچی باشه فک نکنم از اس ۲۰ الترا بیشتر باشه،،،این گوشی همه اون چیزیه که من از ی گوشی انتظار دارم

UnderTaker

شخصا دوست داشتم قسمت پشتی نسخه پرو طراحی جذاب‌تری داشته باشه.
البته این صرفا یه نظر شخصیه و شاید برخی هم مخالفش باشن.

UnderTaker

با توجه به این تصویر منظورمه👇

comment image

Amir galaxy

چه عکسیه من به زور متن رو میخونم چه برسه به این عکس⁦♨️😂

m.b

بیا کلاس قرآن… قرآن خوندن نور چشمو زیاد میکنه…

Amir galaxy

دوستان اگر بار گران بودیم رفتیم…

Dr.Nazer

.b
منم فکرامو کردم و تصمیم گرفتم که بیام کلاس؛ شهریه چقده حالا؟!

Amir galaxy

اگه دیدین یه جوون (جوان) دلش بخواد بره کلاس قرآن بدونین افسرده شده میخواد خلاص بشه

pooria

میگم این بچه ی ناظر نیست ؟ خودش که خودش رو از سایت اعدام کرد

m.b

رایگان میذارم…

Milad7

نسخه پرو عالی هست 🙂 حس با کیفیت بودن هم منتقل میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)