حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه گوشی ارزان 5G هواوی در خانواده نوا ۷ ارایه خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد که هواوی می خواد چند گوشی ارزان 5G ارایه کند. طبق جدیدترین شایعات گفته می شود که سه گوشی ارزان 5G هواوی در خانواده نوا ۷ ارایه خواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی ارزان 5G هواوی

گوشی ارزان 5G هواوی

گوشی ارزان 5G هواوی

هواوی نوا ۷ آی چند هفته پیش در کشور مالزی عرضه شد. هواوی یک گوشی هوشمند را بعد از تولید، با نام‌های مختلف، در کشورهای مختلف عرضه می‌کند. به عنوان نمونه هواوی نوا ۶ اس ای تا امروز دو مرتبه تغییر نام پیدا کرده و در قالب دو محصول دیگر با نام‌های هواوی پی ۴۰ لایت و هواوی نوا ۷ آی عرضه شده است.

بر اساس گزارش‌های جدید، گوشی هوشمند جدید Huawei Nova 7 با پشتیبانی از فناوری 5G در ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) رونمایی خواهد شد. در واقع قرار است سه گوشی هوشمند کاملا جدید با نام‌های Nova 7 5G و همچنین Nova 7 SE 5G و Nova 7 Pro 5G بلافاصله بعد از رونمایی پرچمداران خانواده Huawei P40 معرفی شوند. تاریخ رونمایی هواوی پی 40 و هواوی پی 40 پرو هفتم فروردین 1399 اعلام شده است. گوشی‌های رده بالای سری Nova در سال 2020 بعد از این رویداد معرفی می‌شوند.

بر اساس گفته‌های منبع مدعی این خبر، سه گوشی هواوی نوا ۷ ، نوا ۷ اس ای و نوا ۷ پرو از تراشه کایرین 990 5G قدرت گرفته و به همین دلیل از نظر قدرت سخت افزاری، در رده پرچمداران قرار خواهند گرفت. مزیت دیگر استفاده از این چیپست، فراهم شده پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل است. پنل صفحه نمایش آن‌ها اولد بوده و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

هواوی پیش از این نیز از تراشه‌های مورد استفاده در پرچمداران سری P و Mate در تعدادی از گوشی‌های سری Nova استفاده کرده است، به همین دلیل به کار رفتن کایرین 990 در Nova 7 بعید نیست. با این حال درباره استفاده از تراشه نام برده در هر سه گوشی شک داریم. به احتمال زیاد این چیپست قدرتمند فقط در Huawei Nova 7 5G به کار خواهد رفت.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های ارزان 5G هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اوه اگر زیر پانصد دلار باشند که بقیه هیچ کاری نمیتونن کنن

AAAA_.reza._AAAA

ترجمه خبر: قراره دهنمون با تبلیغ های خانواده نوا ۷ سرویس بشه

Amir galaxy

داره برمیگرده به سیاست قدیمی خودش و الان شیائومی😅

Omid B

فک کنم فقط مدل SE ارزون باشه فقط چون شیایومی هم اینطوری بود.

Milad7

تازه از اخبار نوا 5 خلاص شدیم 🙁

Mortazavi

از پی۴۰لایت توقع بیشتری داشتم
پی۳۰لایت رو دارم و بهترین میانرده ایه که داشتم
وقتی گوشی رو دستت میگیری فقط میگی woooooooow بسکه سبک و خوش دست

دوربین ۲۴ ش قشنگ دوربینهای۳۲و ۴۸ و حتی ۶۴ آ۵۰ و ردمی نوت ۸ و مدل پرو و… رو میخوره فقط دوربین دید اریضش ضعیف و لنز تله نداره که هردو نقص تو مدل امسال هم وجود داره

پس توقع داشتم مدل امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)