حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استارتاپ خود را با طراحی سایت آغاز کنید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه بیشتر استارتاپ‌ها کار خود را با فعالیت در دنیای اینترنت و دیجیتال آغاز می‌کنند. این حوزه هرآنقدر که بخواهید پتانسیل برای رشد شما را دارد. در این حوزه شما به راحتی می‌توانید استارتاپ خود را به درآمدزایی برسانید. یکی از بهترین راه‌های ورود به این حوزه، طراحی یک سایت حرفه‌ای است.

مجموعه‌ی همیاروردپرس با بیش از 8 سال فعالیت در حوزه‌ی آموزش طراحی سایت و بهینه سازی سایت‌ها؛ به شما آموزش می‌دهد که چگونه طبق اصول و قوانین، سایت خود را رشد دهید و بتوانید بیشتر امتیازهای گوگل را برای سایت خود دریافت کنید. شما با طراحی یک سایت خوب ابتدا برای گوگل مهم می‌شوید، سپس برای مخاطبین خود جلب توجه می‌کنید. مخاطبین شما هرچه بیشتر از سایت شما لذت ببرند و هرچه بیشتر محتوای خوب در آن تولید کنید، بیشتر به سایت شما علاقه نشان می‌دهند. پس طراحی یک سایت اصولی را از دست ندهید. با شرکت در دوره‌ی غیرحضوری آموزش طراحی وب سایت مجموعه‌ی همیار آکادمی، تمامی این اصول را یاد می‌گیرید و می‌توانید به صورت جدی به بازار دیجیتال وارد شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می‌توانید به صفحه‌ی دوره‌ی آموزش طراحی وب سایت مجموعه‌ی همیار آکادمی (همیار وردپرس) مراجعه کنید.

از بهترین روش‌های بازاریابی استفاده کنید

امروزه بحث برند شدن و بازاریابی یکی از مسائل بسیار مهمی است که بیشتر استارتاپ‌ها با آن درگیر هستند. حتی این مسئله آنقدر پر اهمیت است که بیش‌تر شرکت‌‌های بزرگ، هزینه‌‌های بسیار زیادی برای نیروهای کار بلد در این حوزه می‌کنند. اگر قیف کسب و کار شما به خوبی کار کند و شما بتوانید به یک حجم وسیعی از مشتریان وفادار دست پیدا کنید و به جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها مانند ایمیل بپردازید، می‌توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مشتریان بسیار وفاداری را به کسب و کار خود جذب کنید. تنها کافی است بدانید که راه‌ها و روش‌های ایجاد یک ایمیل خوب چیست و به چه افرادی باید این ایمیل‌های تبلیغاتی ارسال شود. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی آموزش ایمیل مارکتینگ مجموعه‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس) به طور کامل با این روش بازاریابی آشنا شوید.

لندینگ پیج، معجزه‌ی افزایش کاربران سایت شما

شما نیز ممکن است کمپین‌های مختلف تبلیغاتی را در سایت خود پیاده‌سازی کنید و یا بخواهید که بهترین خروجی را از این کمپین‌های خود دریافت کنید. بسیاری از افراد با راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خود، کاربران را به صفحه‌ی اصلی سایت خود سوق می‌دهند که این یعنی خروج بیش از ۹۰ درصد کاربران از سایت شما. تنها چیزی که به شما تا حد زیادی در موفق بودن یک کمپین شما کمک می‌کند، ساخت یک صفحه‌ای مجزا است که کاربران شما با دیدن آن می‌توانند از پیشنهادهای تبلیغاتی شما با خبر شوند. شما می‌توانید در جشنواره‌ها و مناسبت‌هایی به از این دست تبلیغات بپردازید و یا به جمع‌آوری اطلاعات کاربرانتان بپردازید که به این صفحات، صفحات لندینگ پیج می‌گویند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی آموزش لندینگ پیج مجموعه‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس)، به طور کامل با نحوه‌ی ساخت یک لندینگ پیج در وردپرس را یاد بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

درسته به مطلب ربطی نداره ولی آیا برای هوآوی واي 7 پرایم 2019 آپدیت اندروید میاد؟؟

Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)