حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویروس کرونا نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ را لغو کرد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

در حالی که تمام علاقه مندان به خودرو همگی منتظر برپایی یکی از مهمترین نمایشگاه های این صنعت در کشور سوییس بودند، دولت سوییس اعلام کرد که این نمایشگاه امسال برگزار نمی شود. ویروس کرونا نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ را لغو کرد و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰

شورای فدرال سوییس در جلسه ای که صبح امروز داشت تصمیم گرفت تا تمام تجمعات اجتماعی مثل نمایشگاه ها که شامل حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر می  شوند را لغو کند. این تصمیم در پی انتشار جهانی ویروس کرونا و ورود این ویروس به اروپا گرفته شده است و این به آن معناست که نمایشگاه خودروی ژنو هم امسال برگزار نمی شود.

در ابتدا شیوع این ویروس خطرناک در چین شاهد آن بودیم صنعت خودروی چین بشدت تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت و حتی خودروسازان غیرچینی هم با افت تولید بدلیل کمبود قطعات مواجه شدند و حالا کرونا یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت خودرو را لغو کرده و برنامه تمام خودروسازان برای نمایش محصولات جدید بهم می خورد.

دولت سوییس اشاره کرده که این تصمیم برای جلوگیری از فراگیر شدن کرونا و در جهت مقابله با این ویروس گرفته شده است. نمایشگاه ژنو قرار بود از تاریخ ۲ تا ۱۵ مارس در سوییس برگزار شود. مسئول برگزاری این نمایشگاه اعلام کرده که هزینه بلیط های فروخته شده به خریداران برگشت داده می شود و شرکت کندگان باید تا ۷ مارس غرفه های خود را از محل جمع آوری کنند. این تصمیم نشان می دهد بزرگترین نمایشگاه خودروی اروپا بطور کلی کنسل شده است و به طور حتم امسال برگزار نمی شود.

دقت کنید این تصمیم در حالی گرفته شده است که تعداد مبتلایان به کرونا در سوییس تنها ۹ نفر است و این تصمیم صرفا در جهت محافظت از مردم این کشور گرفته شده است. چراکه برای مثال در کشوری مثل ایتالیا ۶۵۰ نفر مبتلا شناخته شده اند و احتمال گسترش این ویروس در سوییس با برگزاری این نمایشگاه قوت می گرفت.

نظر شما درباره تاثیر ویروس کرونا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کل دنیا را فلج کرده… دربی حساس ایتالیا هم بدون تماشاگر برگزار میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)