حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۴۰ لایت با کایرین ۸۱۰ و شارژر ۴۰ واتی بدون گوگل پلی سرویس رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

طبق یک سنت نانوشته هواوی، نسخه میان رده خانواده پرچمدار هر سال این شرکت، حدودا یک ماه زودتر از آن معرفی می شود. درباره هواوی P40 Lite هم همین اتفاق رخ داده است. می دانیم که تاریخ معرفی خانواده هواوی پی ۴۰ رسما مشخص شده و یک روز دیرتر از سال پیش، یعنی ۷ فروردین ۹۹ خواهد بود. امروز اما هواوی پی ۴۰ لایت با کایرین ۸۱۰ و شارژر ۴۰ واتی بدون گوگل پلی سرویس رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۴۰ لایت

هواوی پی ۴۰ لایت

هواوی پی ۴۰ لایت

همانطور که گفتیم در تاریخ ۷ فروردین ۹۸ خواهیم دانست که هواوی در سری گوشی های پرچمدار P40 چه ویژگی های با اهمیتی دارد. این مجموعه شامل دستگاه هایی مانند Huawei P40 ، P40 Pro و نسخه ویژه هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم خواهد بود. یک ماه قبل از معرفی رسمی گوشی های هوشمند پرچمدار جدید، هواوی اولین عضو آن یعنی Huawei P40 Lite را از معرفی کرد. به دلیل محدودیت های تحریم ایالات متحده، این یک تلفن هوشمند کاملا جدید نیست، بلکه نسخه جدیدی از یک دستگاه موجود است. در حقیقت هواوی P40 Lite یک هواوی نوا ۶ اس ای است که در دسامبر سال گذشته در چین معرفی شد.

هواوی P40 Lite از یک صفحه نمایش IPS LCD با سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ خود بهره می برد. این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح Full HD+ ساخته شده است. این گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.6٪ را ارائه می دهد که به طور قطعی برای دستگاه میان رده کافی است. این گوشی دارای ابعاد 159.2×76.3×8.7 میلی متر است و وزن آن 183 گرم است.

هواوی پی ۴۰ لایت

هواوی پی ۴۰ لایت

به گزارش GizChina برای سخت افزار اما این گوشی از چیپست Kirin 810 ساخته شده که فناوری ساخت ۷ نانومتری مدرن و با کارآیی برخوردار است. قدرت پردازش با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. هواوی P40 Lite اندروید ۱۰ مبتنی بر EMUI 10 را اجرا می کند. همانطور که انتظار دارید، این دستگاه Google Services Services یا GMS را شامل نمی شود. درعوض، ما مجموعه خدمات رو به رشد هواوی مانند گالری برنامه را داریم.

بخش دوربین هواوی پی ۴۰ لایت شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین مجهز به لنز با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی 120 درجه، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی است. مجموعه چهار دوربین در یک قاب مربع شکل قرار گرفته است که الهام بخش سری Mate است. دوستداران سلفی خوشحال خواهند شد که بدانند یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تکی در داخل سوراخ نمایشگر قرار دارد. این گوشی از ویژگی های پیشرفته عکاسی مانند Super Night Mode و ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر AI برخوردار است.

هواوی P40 Lite

هواوی P40 Lite

هواوی P40 Lite از یک باتری بزرگ 4200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. جالب اینجاست که از فناوری سوپرشارژ هواوی در توان ۴۰ واتی بهره می برد که ۷۰ درصد باتری را فقط در ۳۰ دقیقه شارژ می کند. فناوری شارژ سریع باعث می شود که این دستگاه در برابر سایر رده های میان رده موجود در بازار بایستد. یک اسکنر اثر انگشت جانبی نصب شده روی دستگاه وجود دارد. در قسمت اتصال ، P40 Lite شامل پشتیبانی دو سیم کارت ، 4G LTE ، Wi-Fi 5 ، بلوتوث 5.0 LE و USB-C است.

نظر شما درباره هواوی پی ۴۰ لایت چیست؟ به توجه به طراحی تکراری از مدل‌های قبلی و عدم حضور گوگل پلی سرویس، موفقیتی برای آن قائل هستید؟ مورد اول که شاید زیادی موضوع مهمی نباشد چون مدل های قبلی به صورت معدود در بازارهای خاص ارایه شده اند اما موضوع دوم را سخت می شود نادیده گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

فقط میمونه بحث قیمت

The Destroyer

325 دلار

pooria

روز به روز از هواوی بیشتر بدم میاد اون از خبر دخالت هواوی در سرک و ب مردم در سال 88 و این هم پشتیبانی افتضاح و به رسمیت نشناختن ایران . همون بهتر که تو تحریم امریکا بمونه

MOAZEZ

ولی گوشیاش خیلی خوبن. الان بسن 3 تا 4 تومن هیچی بهتر از honor 9x و p30 lite ram6 پیدا نمیشه. بین 4 تا 5 تومنم هیچی بهتر از nova 5t

smartiz

بدرد نمیخوره تو چین شاید فروش کنه ، اگر gms داشت میخریدمش

ممد بمولا

این گوشی 3 بار معرفی شده😂

Amir galaxy

خوبه اما فقط بدرد چین میخوره

☆NINJA CAT☆

مخصاتش که واقعا جای بحث نمیزاره و عالیه قیمتش هم مثل خودش مناسب و عالی باشه محشره و ای کاش خدمات گوگل داشت!

☆NINJA CAT☆

😂😂😂😂😂😐
Edit: مشخصاتش

Dr.Nazer

هواوی یه گوشی رو ۱۵ بار با اسمای مختلف معرفی میکنه!

m.b

عزیزم تو مثل اینکه دلت کلاس قرآن میخواد…

☆NINJA CAT☆

تو خونه یه کلاغ دارم قران رو با صوت میخونه تشریف بیارید حتما 😁

m.b

واسه تو و کلاغت رایگان میذارم… 👌🙂

Milad7

با در نظر گرفتن فاکتور قیمت گوشی خوبی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)