حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۰ به عنوان اولین دستگاه مجوز شارژر سریع سازمان USB-IF را دریافت کرد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس ۲۰ یکی از پرچمدارهای پیشرو بازار است و ویژگی های خاصی دارد. یکی از این موارد که امروز اعلام شده است، این است که گلکسی اس ۲۰ به عنوان اولین دستگاه مجوز شارژر سریع سازمان USB-IF را دریافت کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰

سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ نخستین گوشی هایی هستند که جواز شارژ سریع USB را از سازمان USB-IF دریافت کرده اند. بنابراین اینطور که به نظر می رسد خانواده S20 قابلیت پشتیبانی از منبع تغذیه قابل برنامه ریزی (PPS) و تحویل توان USB 3.0 را دارند. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد تا دستگاه هوشمند خود را به وسیله شارژرهای سریع متفرقه نیز شارژ کنند.

شارژرهای سریع برای رسیدن به حداکثر کارایی، باید قابلیت آن را داشته باشند تا توان را در ولتاژ و جریان خاصی که توسط دستگاه تعریف شده، تحویل دهند. علاوه بر این، هندست و شارژر باید مدام با یکدیگر در ارتباط باشند. در غیر این صورت، فرایند شارژ با سرعت کمتری اتفاق می افتد. مجوز USB-IF نشان می دهد که سری گلکسی اس 20 به خوبی قادر است تا شرایط مناسب جهت شارژ سریع را مهیا کند.

ظاهرا گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس قابلیت شارژ سریع تا ۲۵ وات را دارند. اما مدل اولترا از شارژ ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می کند. تنها مشکلی که در اینجا به وجود می آید، یافتن شارژر سریع است که آن هم احتمالا تا چند ماه آینده کاملا رایج و قابل دسترس خواهد شد. سامسونگ در سال گذشته از دو تراشه کنترلر USB-C PD برای آداپتورهای خود رونمایی کرد. همانطور که می دانید می توان با استفاده از این لوازم، امکان شارژ 100 وات و بهره مندی از خصوصیات USB-PD 3.0 را برای دستگاه فراهم آورد.

گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا در اواخر اسفند ۹۸ روانه بازار می شوند. طبق اظهارات سامسونگ، این محصولات مجهز به دوربین بسیار قوی بوده و از شبکه ارتباطی 5G نیز پشتیبانی می کنند. قدرت شارژ مدل معمولی توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود اما ظرفیت باتری مدل های پلاس و اولترا اندکی بیشتر است. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به +HDR10 و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ویژگی برای گلکسی اس ۲۰ چقدر جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

واقعا این سری اس 20 فوق‌العاده و بدون نقص هستن،رو دست اس 20 اولترا امسال هیچ گوشی نمیاد(به غیر از نوت 20)با اختلاف بهترین هست اس 20.

pooria

یعنی s20 دست داره؟

Mahdi

ایول عالیه

Amir galaxy

👑

Milad7

خیلی هم خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)