حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر طراحی ویندوز ۱۰ و منو استارت آن را در این طرح مفهومی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | Windows، مایکروسافت

مدت زیادی است همه سیستم عامل ها دیگر طراحی تکراری خود را تغییری نداده اند. اگر کاربر ویندوز هستید و از این شرایط خسته شده اید خبر خوب این است که تغییر طراحی ویندوز ۱۰ و منو استارت را می توانید با طرح مفهومی این پست مرور کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تغییر طراحی ویندوز ۱۰ و منو استارت

ویندوز 10X بسیاری از نیازهای کاربران را با خود به همراه دارد. این پتلفرم که برای محصولاتی با دو نمایشگر طراحی شده، نسخه‌ای از ویندوز ۱۰ است که ویژگی‌های متفاوتی را به آن اضافه می‌کند.  در حالی که بسیاری از کاربران منتظر عرضه رسمی ویندوز 10X هستند، امروز تصاویر کانسپتی از ویندوز 10 منتشر شد که ظاهر جذاب و هیجان انگیز آن را به نمایش گذاشته است.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، برخی افکت‌های اکریلیک، طراحی المان‌های شناور و برخی الهامات از ویندوز 10X را شاهد هستیم که ظاهری دلفریب را به ویندوز 10 می‌بخشد. منوی استارت آن نیز دقیقا به سبک و سیاق منوی استارت ویندوز 10X طراحی شده است.

صفحه اولیه برخی اپلیکیشن‌ها مانند Weather نیز با تغییراتی روبرو شده است. تسک بار و آیکون‌های جدید هم در این تصاویر دیده می‌شود که جلوه خاصی به این قسمت‌ها بخشیده است.

تصاویر این طرح مفهومی ویندوز ۱۰ را با هم دیدیم. نظر شما پیرامون این اسکرین شات‌ها چیست؟ آیا با تغییر زبان طراحی ویندوز ۱۰ و تبدیل شدن آن به اشکال بالا موافق هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده دم

شخصا همون با ویندوز سون از همه ویندوز ها بیشتر حال میکنم اکثر چیزا قدیمش خوبه

m.b

جناب عطایی چهار ماهه میخوام ویندوز عوض کنم اما برای این نسخه صبر کردم… تو خبر ها نگفته کی این نسخه عرضه میشه؟ 🤔

Dr.Nazer

خیلی بهتر شده، عاشقتم شیائمی😍😍😍…
ببخشید اشتباه شد😐

Amir galaxy

ویندوز ۷ دارم راضی‌ام
عاشقتم شیا

Milad7

قشنگه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)