حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز Antutu بلک شارک ۳ رکوردهای قبلی را شکست

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | شیائومی

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم بلک شارک ۳ با ۱۶ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود. چهار روز پیش نیز گفته شد که باتری بلک شارک ۳ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر و شارژر ۶۵ وات ارایه خواهد شد. امروز اما می بینیم که امتیاز Antutu بلک شارک ۳ رکوردهای قبلی را شکست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امتیاز Antutu بلک شارک ۳

امتیاز Antutu بلک شارک ۳

امتیاز Antutu بلک شارک ۳

برند فرعی شیائومی آماده است تا گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ ۱۳ اسفند روانه بازارها کند. همین‌طور نیز افشاگری‌های پیرامون گوشی هوشمند بلک شارک ۳ در طول چند هفته گذشته تشدید شده‌اند. دیروز پنچمارکی از این گوشی به بیرون درز کرد و باعث شگفتی بازی‌بازان موبایلی شد.

تست محبوب AnTuTu بر روی بلک شارک ۳ اجرا شده و این دستگاه موفق شد تا امتیاز 620952 را از آن خود کند. این امتیاز بالاترین امتیاز ثبت‌شده در تاریخ این بنچمارک است. با این اوصاف، این دستگاه را می‌توان گوشی رؤیاهای بازی‌بازان موبایلی به‌حساب آورد.

طبق افشاگری‌ها، شایعه‌ها و تیزرهای پیشین، گوشی هوشمند بلک شارک ۳ به تراشه اسنپدراگون 865، شبکه 5G، شانزده گیگابایت رم، نمایشگری QHD با نرخ نوسازی 120 هرتزی، یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین فناوری شارژ سریع 65 واتی مجهز خواهد بود. باتری این گوشی با استفاده از شارژر داخل جعبه خود تنها در عرض 38 دقیقه کاملا شارژ خواهد شد.

نظر شما درباره نتیجه بنچمارک این گوشی گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده دم

خیلی عالیه اگر دوربین 108 و خوبی داشته باشه که نداره و صفحه خمیده خخ و طراحی ظریف تر کل گوشی های بازار رو می زاره تو جیبش D:

m.b

گیمینگه… واسه گوشی گیمینگ که صفحه خمیده نمیذارن…

smartiz

گوشی گیمینگ دوست ندارم ⁦☺️⁩ ولی امتیازش عالیه

m.b

خب مقایسه شارژر شیائومی و اوپو آسونتر شد…
باتری بلک شارک 3 (نسخه عادی) 4720 میلی‌آمپری و با 65 وات شیائومی توی 35 دقیقه پر میشه…
در مقایسه باتری 4200 میلی‌‌آمپری اوپو با 65 وات خودش در همین زمان پر میشه…

The Destroyer

شیائومی به شدت تو کنترل گرما خوب عمل می‌کنه… می نوت ۱۰ هم کلا تو ۶۵ دقیقه شارژ میشه با باتری ۵۲۶۰ و شارژر ۳۰ واتی… می ۱۰ هم تو ۵۶ دقیقه با باتری ۴۷۶۰

Amir galaxy

تکذیب می‌کنم گوشی من با شارژر ۱۸ واتی داغ میشه😑

The Destroyer

نه برای من با همون شارژر ۱۸ واتی خیلی داغ نمیشه…
نهایتش به ۳۸ درجه میرسه…
کنترل گرما رو هم از این جهت گفتم که با کنترل گرما قطعا سرعت شارژ می‌ره بالا و از اون جایی که همیشه در یک توان مشخص شیائومی و سامسونگ از رقباشون بهتر عمل میکنن احتمالا کنترل گرماشون بهتر از بقیه هست… (البته مطمئن نیستم)

Mahdi

یه جوری میگه رویای بازی بازان موبایلی انگار ۹۰۰۰۰۰ گرفته نمیگم بده خیلی هم خوبه ولی رویای بازی بازان که نمیشه

Amir galaxy

عالی 👍

Amir galaxy

گوشی گیمینگ دوس ندارم اما از این خوشم اومده

MohammadFarhaadi

از گوشیه بلک شارک کمتر از این انتظار نمیرفت.البته بقیه هم بیکار نمیشینن.ایسوز و اوپو و ویوو هم گوشیای تاپی میزنن تو این رده.البته به نظرم جوی یو آی بلک شارک برگ برنده این گوشیه که خیلی بهتر از بقیست.

Milad7

اسنپ 865 فوق العاده اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)