حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ویوو ۳۰ پرو 5G به عنوان اولین موبایل 5G جهانی این شرکت، بدون گوگل پلی سرویس معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

سه ماه پیش در چین آنر وی ۳۰ و آنر وی ۳۰ پرو با دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از 5G رسما معرفی شدند. همانند آنر ۹ ایکس پرو این دستگاه ها با حذف خدمات گوگل پلی به بازار جهانی راه پیدا کرده اند اما با این تفاوت که نام ان کمی تغییر کرده است اما این تغییر طبق روال آنر انجام شده است. آنر ویوو ۳۰ پرو 5G به عنوان اولین موبایل 5G جهانی این شرکت، بدون گوگل پلی سرویس معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر ویوو ۳۰ پرو 5G

آنر ویوو ۳۰ پرو 5G

آنر ویوو ۳۰ پرو 5G

همانطور که گفتیم Honor V30 Pro با یک نام جدید وارد بازار جهانی می شود. آنر ویوو ۳۰ پرو 5G اما همان صفحه نمایش 6.57 اینچی IPS با وضوح FullHD+ را ارائه می دهد. دوربین سلفی دوگانه دستگاه شامل ۳۲ مگاپیکسلی با F/2.0 آن دارای یک سوراخ نمایشگر با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با  F/2.2 است. علاوه بر این موضوع، شاهد پشتیبانی این دوربین از حالت Super Night Scene برای ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری ضعیف نیز هستیم. این دوربین می‌تواند ویدیو با رزولوشن فول اچ دی ضبط کند.

انرژی آنر ویوو ۳۰ پرو 5G توسط یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی به همراه شارژ سریع بی‌سیم 27 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد، شاهد پشتیبانی آن از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس 7.5 واتی نیز هستیم. گوشی آنر View 30 پرو 5G به پردازنده کایرین ۹۹۰ 5Gمجهز شده؛ با این حال مودم Balong 5000 به صورت مستقل روی آن قرار گرفته است.

آنر ویوو ۳۰ پرو 5G دارای دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED و سیستم فوکوس خودکار لیزری است. سنسور اصلی این دوربین، 40 مگاپیکسلی سونی IMX600 به صورت RYYB است. این سنسور توسط یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی Cine با دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید 109 درجه همراهی می‌شود. دوربین این گوشی هوشمند دارای لرزشگیر اپتیکال 5 محوره، لرزشگیر دیجیتال، قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری، زوم هیبریدی 5 برابری، زوم دیجیتال 30 برابری، قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن 4K و ویدیوهای صحنه آهسته به صورت 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن 720p است.

گوشی آنر ویوو ۳۰ پرو 5G از دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی سونی IMX600، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 8 مگاپیکسلی سوپر واید بهره می‌برد. برای این دوربین سیستم فوکوس خودکار لیزری، فلاش LED، لرزشگیر اپتیکال 4 محوره، لرزشگیر دیجیتال، زوم اپتیکال 3 برابری، زوم هیبریدی 5 برابری، زوم دیجیتال 30 برابری و امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و به صورت 30 فریم بر ثانیه در نظر گرفته شده است.

این گوشی نیز بدون گوگل پلی سرویس ارایه خواهد شد اما اطلاعاتی درباره بخش نرم افزاری آن و البته قیمت و زمان عرضه نداریم. نظر شما درباره آنر ویوو ۳۰ پرو 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

برای اینکه پیشوند اولین بسازه عجب مسیر عریض و طویلی طی کرده… 😂

m.b

comment image

κıɔκвαхεя

قیمتش ۴۳۰/۴۵۰ دلار باشه عالیه🌹

سپیده دم

نمایشگرش…!

Amir galaxy

سری قبلی عجب طراحی نابی داشت

Milad7

کاش استور مشترک زودتر راه اندازی بشه

Milad7

کلا انحصار در هر زمینه ای خوب نیست … 🙂

Dr.Nazer

جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)