حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس اس با قیمت ۲۵۰۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

طبق پیش بینی ها هواوی دقایقی پیش از جانشین این گوشی با نام هواوی میت ایکس اس (Huawei Mate XS) رونمایی کرد. هواوی در این مدل طراحی موجود در نسل پیشین را مقداری صیقل داده است تا ظاهری جذابتر را شاهد باشیم. هواوی میت ایکس اس با قیمت ۲۵۰۰ یورو رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی میت ایکس اس

 

گوشی تاشو جدید هواوی میت ایکس اس از چیپست کایرین ۹۹۰ 5G استفاده می‌کند. ساختار لولا در این گوشی هوشمند ارتقا یافته است، با این حال در بخش‌هایی نظیر نمایشگر، دوربین و طراحی کلی تغییری را مشاهده نمی‌کنیم.

هواوی میت ایکس اس از ساختاری دولایه برخوردار است که استحکام نمایشگر را به نسبت پنل‌های اولد تاشو افزایش می‌دهد. نمایشگر در حالت باز ۸ اینچی مساحت دارد و وضوح تصویر آن 2480 در 2200 پیکسل است.

هنگام بستن هواوی میت ایکس اس یک نمایشگر اصلی 6.6 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 و یک نمایشگر طویل با نسبت تصویر 25 به 9 تشکیل می‌شود که می‌توان از آن جهت تصویربرداری سلفی استفاده کرد.

دوربین اصلی هواوی میت ایکس اس 40 مگاپیکسل وضوح دارد و دیافراگم آن f/1.8 است. این دوربین با یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 از نوع تل‌فوتو و مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولتراویو با دیافراگرم f/2.2 همراهی می‌شود. یکی سنسور ToF نیز جهت تشخیص فاصله و ثبت تصاویر بوکه در کنار این دوربین وجود دارد.

هیچ سنسوری برای دوربین سلفی وجود ندارد و برای ثبت این نوع تصاویر می‌توانید گوشی هوشمند را تا کنید تا دوربین اصلی دستگاه در بخش جلویی قرار بگیرد.

در بخش داخلی میت ایکس اس از یک لولای جدید موسوم به Falcon Wing استفاده شده است که هواوی می‌گوید استحکام بیش‌تری دارد. در هنگام کار کردن نیز این افزایش استحکام دستگاه کاملا ملموس است هرچند در برخی حالات شاهد چین خوردگی در نمایشگر هستیم.

هواوی میت ایکس اس از نسخه متن باز اندروید استفاده می‌کند. هم‌چنین با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت، سرویس‌های گوگل روی این گوشی عرضه نمی‌شود. در عوض این شرکت از اکوسیستم خود موسوم به HMS استفاده می‌کند که هنوز در حال توسعه است و برخی از قابلیت‌های اصلی خدمات موبایل گوگل را ارایه نمی‌کند.

هواوی میت ایکس اس با قیمت 2499 یورو روانه بازار می‌شود. این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 512 گبگابایت حافظه داخلی برخوردار است و فروش آن از ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

نظر شما درباره گوشی جدید تاشو هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

8 گیگ رم 😐😐😐 ۲۵۰۰ یورو ۱۲ میزاشتی خب

Jahandar

ادامۀ داستان ما با هوآوی !

رفتم توی نرم افزار پشتیبانی هوآوی (توی گوشی من اسمش شده support اما برای خارج ایران اسم نرم افزارش hicare نشون داده میشه!!!) و گزینۀ چت رو انتخاب کردم و یه لینک هوآوی در مرورگر باز شد! بعد از چند بار تلاش و عدم نمایش هیچ چیزی در لینک مذکور بالاخره با آی‌پی آمریکا جزئیات صفحه نشون داده شد . (نمیدونم بخاطر آی پی ایران بود که باز نمیشد یا کلا این پشتیبانی هوآوی داستانه؟!)

به عنگلیسی سلام کردم و پرسیدم آیا هوآوی با ایران دشمنی داره که ما رو تحریم کرده ؟

به فارسی سلام کرد و بدون اینکه جواب سوالمو بده بی ادبانه پرسید مشکلتون چیه دوست عزیز ؟!!!

گفتم نه اپ گالری برای ایران فعاله نه آپدیت گوشیمو تونستم بگیرم نه هوآوی آیدی ایرانو توی لیست کشورها گذاشته .
یارو همه رو با این جمله که سرورها اختلال دارند ماستمالی کرد !!!
بهش میگم دیگه اینکه ایرانو در لیست کشورها نذاشتید که اختلال سرور نیست !! و اینکه کی قراره این اختلال سرور رفع بشه ؟؟
برگشته میگه اگه مشکلی دارید برید نمایندگی های هوآوی !!! بدون اینکه بگه اون اخلال ادعایی کی رفع میشه ؟
از اون طرف هم لینک فروشگاه نرم افزاری مای کت و فروشگاه بازار رو برا من گذاشته و منو هدایت میکنه به اینها !!!!!!!!
خلاصه منم شاکی شدم و گفتم با این عدم پشتیبانی نرم افزاری هوآوی از ایران ، و با وجودیکه از خود دستگاه بشدت راضی هستم دیگه هیچ دستگاهی از این شرکت نمیخرم و به دیگرانم توصیه میکنم نخرند !!!
بدون اینکه به رسم معمول پشتیبانی های شرکت های خارجی عذرخواهی کنه از مشکلاتی که بواسطۀ عدم سرویسدهی هوآوی برام پیش اومده ، گفت ممنونم که با ما تماس گرفتید و زرتی چت رو بست . یعنی خاک بر سر هوآوی با این پشتیبانیش …

اگه موبایل یا تبلتی از هوآوی دارید شما هم با پشتیبانیش تماس بگیرید و از عدم پشتیبانی نرم افزاریش از ایرانیها شاکی بشید بلکه کمی خجالت کشیدند و برخی سرویس ها رو برامون فعال کردند !

saeed_l

بفروشش یه شیاومی بخر

m.b

توجه بشه که شیائومی هم به ایران اهمیتی نمیده… اما محدود هم نمیکنه… مثلا تو تم هاش حتی فونت های معروف فارسی هم پیدا میشه و توسعه دهنده های ایرانی هم داره اما رسماً برای ایران برنامه‌ای برای حمایت یا تحریم نداره…

Jahandar

از محصولش خیلی خوشم اومده و بخاطر همینم پیگیرم که از ایران پشتیبانی کنه تا گوشی بعدیم پرچمدار هوآوی باشه !

مشکلی با خود گوشی ندارم و حتی آپدیتشم با کلک رشتی نصب کردم ! اما به یارو گلایه کردم چون باید بشه بدون اون کلک رشتی گوشی رو آپدیت کرد .

☆NINJA CAT☆

هشششششش به ما چه به شخممان برو یه تو بیابون چرا کن تا حرصت خالی بشه اون دفعه تو پست(خدمات گوکل) اشاره کردی که یه خر شبدر خوار هستی و یونجه هم میخوری حیف جفتک میندازی و زیر عبای خامه ای میمالی و فعلا اون سوارته با همکاران مگرنه میخواستم در کنار من خر خوبی باشی الان هم داری خرابکاری میکنی واعظ NG صدا کنم برایت؟

Jahandar

بچه اوبی نسناس این زبون درازیا رو برای صفرز.نهات در بچگی میکردی و براشون دم کلفتی میکردی . شبدرخور غربتی باز شبدرت تموم شد از طویله زدی بیرون ؟ خب یاموسه یه عر و عوری میکردی چوپونت میومد شبدری علوفه ای کو.فتی زهر.ماری چیزی میریخت جلوت کو.فت کنی .
هرررررررری توی طویله‌ت .

Amir galaxy

ببینیم این توی بازار میاد یا نه

m.b

میگفتن شارژرش 65 واته که… همون 55 وات هست… زیاد تغییر نکرده… فقط بخاطر دیرکرد بعضی مشخصاتش رو عوض کردن تا همچنان بروز باشه…
صادقانه بگم… من 2500 یورو داشته باشم میکس آلفا میخرم… نگرانی از خرابی پنل و غیره هم ندارم…

κıɔκвαхεя

با این قیمت ارزش خرید ندارن🌹

Chalton

این شما و این هم ایکس اس😁قبلی که نیومد حداقل خدا کنه این وارد بازار بشه،وقتی میگم برندهای دیگه از سامسونگ خیلی عقب تر هستن به بعضی از دوستان بر میخوره،قیمت بسیار بالا و امکانات ابتدایی.

Milad7

یا خدا چه خبره این قیمت؟ واقعا ارزش خرید نداره

Mortazavi

چرا باید اینهمه پول بدیم که فقط گوشیمون تاشه😬

Dr.Nazer

اگه مشکلی واسش پیش نیاد به نظر من تا الان بهترین و کاربردی‌ترین طراحی رو در بین منعطف‌های #واقعی داره، چون هم در حالت تا نشده که یه تبلت بزرگه و هم در حالت تا شده که یه گوشی بزرگه بریدگی و حاشیه‌ی خاصی مشاهده نمیشه و اندازه‌ی صفحه‌ها هم کاملاً معقوله و بهترین طراحی برای استفاده‌ی کاربره‌…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)