حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کسب و کاری پرسود و بدون شکست داشته باشید!!!

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شکست کسب و کاری که با هزارامید و آرزو و صرف صدها میلیون یا حتی میلیارد ها تومان راه اندازی شده، بزرگترین و بدترین کابوس یک کارآفرین است. متاسفانه این روزها به دلیل شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیار به گوش مان می رسد که یک شرکت ورشکست یا یک فروشگاه تعطیل شده. اما چرا؟ چرا صاحبان کسب و کار با این مشکلات روبرو می شوند؟ پاسخ این پرسش واضح است؛ نداشتن علم، دانش و آگاهی لازم.

اگر این طور فکر می  کنید که برای راه اندازی یک کار جدید یا ثبت یک شرکت فقط به سرمایه و اخذ مجوزهای لازم نیاز دارید، سخت در اشتباه هستید. شما بدون دانش و کسب مهارت ها در حوزه مدیریت و کسب و کار نمی توانید با اطمینان و اعتماد به نفس قدم از قدم بردارید. مسلما شما هم مثل بسیاری از افراد دیگر به دنبال درآمد عالی، موفقیت و در نهایت یک زندگی ایده آل هستید. به همین علت هم به دنبال یک شغل بهتر یا راه اندازی کسب و کار پرسود هستید. این تفکر فوق العاده است، اما آیا به موانعی که ممکن است سرراه تان به آن ها برخورد کنید، فکر کردید؟ این که چطور از آن ها عبور کنید؟

وجود مشکلات و چالش ها در هر کاری طبیعی است؛ مهم این است که شما بتوانید با موفقیت ان ها را پشت سر بگذارید بدون کوچکترین خسارتی. برای این کار نیز همان طور که در ابتدا ذکر کردیم به دانشی نیاز دارید که به شما کمک کند تا استراتژی و برنامه ریزی صحیح پیش بروید. اما چگونه؟ چگونه می توان در میدان رقابت یک یا چند قدم از رقبای خود جلوتر باشید؟ چگونه می توان به عنوان رهبری موفق در میان کارمندان و زیردستان خود، شناخته شوید؟ ما اینجاییم تا به تمام این سوالات و امثال آن ها پاسخ بدهیم و کلید موفقیت در کسب و کار را در اختیارتان قرار دهیم. پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

با DBA یک شبه میلیاردر شوید!!!

بازاری بدون رقیب، موانع کوچک و بزرگ و چالش ها فقط یک رویاست؛ آن هم یک رویای کودکانه! متاسفانه بسیاری از مدیران یا صاحبان کسب و کار براین باورند که برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت باید بازار کارشان عاری از رهر رقیبی باشد. آن ها با حضور حتی یک رقیب دچار استرس و نگرانی می شوند مدام با خود زمزمه می کنند که دیگر کارشان تمام است!!! اولا هیچ بازاری عاری از رقیب نیست، در هر کاری افراد دیگری هم وجود دارند که مثل ما کار می کنند. دوما این استرس ها و نگرانی های بیهوده تنها با یک چیز از بین می رود؛ آموزش و کسب دانش مدیریتی.

طی کردن پله های موفقیت و کسب درآمدهای میلیونی یا حتی میلیاردی، یک شبه امکان پذیر نیست؛ بازاری بدون رقیب هم اصلا وجود ندارد. این شما هستید که باید آگاهی خود را نسب به یک سری مسائل بالا ببرید تا با برنامه ریزی اصولی به موفقیت برسید؛ بدون هیچ نگرانی و استرسی. شما می توانید با شرکت در دوره های مدیریت کسب و کار با تامل و برنامه ریزی دقیق و حساب شده قدم بردارید.

دوره آموزش DBA ، راهی مطمئن و هموار است برای دست یافتن به رویای یک شبه میلیاردر شدن! البته این جمله یک شوخیست. شما می توانید میلیاردر شوید اما نه یک شبه، بلکه در مدت کوتاهی. در حقیقت دوره DBA می تواند راهنمای شما باشد. این دانش به شما قدرت آنالیز قوی نسبت به مسائل مختلف می دهد و شما را آماده می کند تا در بازار کار با مسائل مختلف رو به رو شوید و قادر به حل این مسائل باشید. جالب است بدانید که هم اکنون شما در جایگاه شخصی خود یک مدیر هستید. شما مراحل مختلف زندگی خود را مدیریت می کنید در طول روز با چالش های گوناگون رو به رو می شوید، گاه این چالش ها را با موفقیت طی می کنید و گاه در طی کردن آن ها با مشکل رو به رو هستید.

این توانایی شما در حل چالش ها به هموار شدن مسیر زندگی تان و به طور کلی موفقیت شما در زندگی، کمک می کند. حال شرکت در دوره DBA یا مدیریت عالی کسب و کار نه تنها به شما در مدیریت استراتژیک کسب و کار بلکه در مدیریت زندگی و روابط شخصی کمک شایانی می کند. هیچ دوره ای نمی تواند بهتر از این باشد که شما نه تنها در شغل خود بلکه در زندگی خود نیز از آن استفاده نمایید.

DBA و موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان راهنمای شما در میدان تجارت

برای این که بتوانید روی مسائل مختلف مدیریتی مسلط شوید و به دنبال آن درآمد بالا و پیروزی در کار را تجربه کنید، نوع و روش آموزش دروس بسیار مهم است. همچنین انتخاب موسسه ای که با روش های آموزشی دنیا، آشنایی کامل داشته باشد نیز حائز اهمیت است. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از مؤسسات پیشرو با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه دوره های آموزشی به ویژه دوره DBA است که محتوای درسی آن زیر نظر اساتید مجرب و برتر کشور طراحی شده است. این موسسه که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور فعالیت می کند، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه دوره های آموزشی مختلف مطابق با آخرین استانداردهای آموزشی دنیا، در راستای بهبود و ارتقای سطح علمی کشور قدم بردارد.

اگر شما هم مانند هزاران نفری که این دوره را می گذرانند، به دنبال کسب دانش و مهارت های روز بازار کار و همچنین اخذ مدرکی معتبر هستید، همین حالا دست به کار شوید. با موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان ارتباط برقرار کرده و در دوره DBA ثبت نام نمایید و هرچه سریع تر آموزش را آغاز کنید تا از رقیبان خود عقب نیافتید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من بیکارم چیکار کنم که در آمد داشته باشه

Milad7

مرسی 🙂

Amir galaxy

مرسی؟!
دمت گرم😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)