حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS ارایه خواهد شد: Defender روی موبایل

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | Android، iOS

به نظر می رسد مایکروسافت به خوبی متوجه است که پول کجاست و از کجا باید نفوذ کند. پس ارایه سرویس های مختلف معروف این شرکت برای موبایل حالا گفته می شود که آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Defender روی موبایل صحبت کنیم.

آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS

آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS

آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نسخه موبایلی از برنامه آنتی ویروس و امنیتی خود در سیستم عامل ویندوز 10 را هم منتشر کند. به این ترتیب می‌توان در آینده نزدیک برنامه آنتی ویروس قدرتمند ویندوز 10 را بر روی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS نیز در اختیار داشت. این خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

اگرچه مایکروسافت در حوزه سیستم عامل و نرم افزارهای مبتنی بر سیستم‌های دسکتاپ محصولات فراوانی را تولید و منتشر کرده است اما هنوز نتوانسته است در حوزه گوشی‌های هوشمند و طور کلی دستگاه‌های قابل حمل، محصولات قابل توجه و مهمی را عرضه کند. این شرکت در طی یکی دو سال اخیر فعالیت در این حوزه را به بخش‌های نرم افزاری معطوف و برنامه‌های گوناگونی را برای هردو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده است. بع هنوان جدیدترین محصول به نظر می‌رسد که مایکروسافت در نظر دارد در آینده نزدیک برنامه آنتی ویروس قدرتمند خود در سیستم عامل ویندوز 10 را به دستگاه‌های موبایلی و قابل حمل بیاورد.

سال گذشته بود که مایکروسافت برنامه آنتی ویروس و Defender خود را برای سیستم‌های دسکتاپ مجهز به سیستم عامل مک منتشر کرد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که در نظر دارد برنامه آنتی ویروس خود در ویندوز ۱۰ را به دو سیستم عامل اندروید و iOS بیاورد. به این ترتیب می‌توان در آینده نزدیک این برنامه را در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز در اختیار داشت.

مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد هفته آینده یک نسخه پیش‌نمایش از این برنامه خود را به نمایش بگذارد. این شرکت در این باره اعلام کرده است:

«فراهم کردن یک حفاظت جامع برای پلتفرم‌های مختلف با استفاده از یک راهکار و نمایش آن به صورت یکپارچه بیش از هر زمان دیگری مهم است. هفته آینده در کنفرانس RSA، ما پیش‌نمایشی از سرمایه گذاری‌مان در حوزه دفاع بدافزاری دستگاه‌های موبایلی ارائه می‌دهیم و کارهایمان را برای ارائه این راهکار در دو سیستم عامل اندروید و iOS به نمایش می‌گذاریم».

با توجه به این اطلاعات به نظر می‌رسد هفته آینده باید منتظر انتشار جزییات تازه‌ای از این برنامه جدید باشیم. به نظر می‌رسد یکی از نکات جذاب این ارائه، راهکار امنیتی مایکروسافت برای سیستم عامل iOS است. اپل در طی سال‌های اخیر نشان داده است که علاقه‌ای به حضور یک راهکار امنیتی قدرتمند در سیستم عامل خود ندارد. معمولاً برنامه‌های امنیتی سبب می‌شوند که عملکرد این سیستم عامل با مشکلاتی همراه شود. باید دید که مایکروسافت چگونه قصد دارد با این محدودیت‌ها کنار بیاید.

در طی یک سال اخیر راهکار امنیتی مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز ۱۰ عملکرد بسیار بهتری پیدا کرده است. انتشار آپدیت‌های متعدد از سوی مایکروسافت سبب شده است که این برنامه به خوبی بتواند از پس شناسایی بدافزارهای جدید بربیاید. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این نرم افزار هم اکنون قدرتی مشابه با بسیاری از راهکارهای امنیتی مشهور دارد.

شما آنتی ویروس ویندوز ۱۰ برای اندروید و iOS را نصب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خبر مسرت بخشي بود

Mahdi

امتیاز دوربین وانپلاس۷تی پرو منتشر شد ۱۱۴

Mahdi

جناب عطایی امتیاز دوربین وانپلاس۷تی پرو منتشر شد

m.b

رو همون ویندوزم همش خفه‌ش میکردیم…
بیاد رو موبایل که چی بشه… 😂

mehrdad_ma

برای کسانی که به مسایل امنیتی توجه میکنن و براشون مهمه خبر خوبه
مثلا بجای این همه آنتی ویروس ناشناس که تو مارکت ها هستن از یه شرکت صاحب نام سرویس بگیرن خیلی مطمین تر هست

Dr.Nazer

خبرت مسرت بخشی بود مرسی
#اصالت

Milad7

داخل ویندوز که خیلی موی دماغه!

Amir galaxy

نهههه!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)