حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا با دوربین تکی و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی

اواخر بهار امسال بود که ال جی دبلیو ۱۰ (LG W10) به همراه ال جی دبلیو ۳۰ (LG W30) و دبلیو ۳۰ پرو رسما معرفی شد. امروز نسخه بهبود یافته ارزان‌ترین موبایل ال جی ارایه شده که می تواند دستگاه جذابی باشد. ال جی دبلیو ۱۰ آلفا با دوربین تکی و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا

ال جی بعد از معرفی دستگاه K41S ،K51S و K61 در روز گذشته، امروز نیز از گوشی رده‌پایین ال‌جی W10 آلفا پرده‌برداری کرد. این دستگاه قرار است با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه برندهای چینی رقابت کند.

ال جی W10 آلفا قیمتی معادل ۱۴۰ دلار آمریکا دارد و یک گوشی اندروید ۹ پای است. در داخل آن از چیپست Unisoc SC9863A استفاده شده که ما آن را قبلا بر روی گوشی‌هایی مانند آلکاتل 1s دیده‌ایم (یک تراشه ۲۸ نانومتری با هشت هسته Cortex-A55 و سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز). در کنار آن نیز شاهد ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت microSD هستیم.

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا از یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن +720p و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. در پشت گوشی هم شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس هستیم که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند.

هیچ حسگر اثرانگشتی بر روی وجود ندارد و به جای آن از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه استفاده شده است. ال‌جی ادعا می‌کند که این فناوری توانایی ردیابی ۱۲۸ نقطه را دارد و می‌تواند در عرض ۰.۳ ثانیه قفل گوشی را باز کند. ال‌جی W10 آلفا یک دستگاه دو سیم کارته است که از شبکه VoLTE دوگانه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه امکان پشتیبانی از باندهای TD-SCDMA و FDD-LTE را هم دارد و می‌تواند با همه اپراتورهای چینی کار کند.

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا

ال جی دبلیو ۱۰ آلفا

باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی هم می‌تواند ۱۲ ساعت مکالمه تلفنی، ۲۹ ساعت گوش دادن به موزیک یا ۵ ساعت پخش ویدیو را برای کاربران فراهم کند. ال‌جی W10 آلفا تنها در رنگ مشکی قابل دسترس است و تفاوت‌هایی با مدل قبلی خود یعنی ال‌جی W10 دارد. گوشی دوم به نمایشگر بزرگ‌تر (۶.۱۹ اینچ) و یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی مجهز است و از اسکنر اثرانگشت و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

نظر شما درباره ال جی دبلیو ۱۰ آلفا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

امشب براتون راجب میکس 2020 می‌نویسم…

ممد بمولا

انقلاب میشه تو صنعت گوشی

m.b

فیلم هندیه مگه… 😂
نه اگه تا اینجا میگفتیم زیر 500 دلار گوشی‌ای بهتر از شیائومی نیست ولی از این به بعد باید 900 رو جایگزین کنیم… 🤔

ممد بمولا

رقبای محترم: ریلمی سی3
ردمی نوت 7
سامسونگ گلکسی ای10 (البته این نسبتا محترمه)
دیگه خودتون قضاوت کنید…

Mahdi

C3

m.b

comment image

نتایج نظرسنجی چند روز پیش…
ممنون شرکت کردید دوستان…

آیس یونیورس میگه از اسم imx 700 تا مشخصاتی که نوشتن همه اشتباهه… این مشخصات مال p40 pro نیست…

Milad7

گوشی ارزان قیمت ریلمی بهتر هست

afsoon

۲۸ نانومتری؟ 🙄😂😂😂ردمی ۸ آ ۸۰ دلار .دیگه ارزش این چقدر هست.

Mortazavi

کاش یه تشخیص عمق ۲مگاپیکسلی هم داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)