حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت نسخه پایدار اپلیکیشن یکپارچه آفیس برای گوشی‌های اندروید را منتشر کرد. این اپلیکیشن می‌تواند اسناد ورد، اکسل و پاورپوینت را باز کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید صحبت کنیم.

نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید

نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید

نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید

چند وقتی هست که مایکروسافت توسعه یک نسخه یکپارچه از آفیس برای اندروید را آغاز کرده است. پس از منتشر شدن چندین نسخه آزمایشی آفیس برای اندروید حالا نوبت به انتشار نسخه پایدار این اپلیکیشن در گوگل پلی برای تمامی کاربران رسیده است.

این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دiد اسناد اکسل، ورد و پاورپوینت را بدون تغییر اپلیکیشن مشاهده و یا ویرایش کنند. هم‌چنین امکان دسترسی به وان‌درایو و اسکن اسناد واقعی به وسیله Office Lens وجود دارد.

این اپلیکیشن در حال حاضر با مشکلاتی مواجه است. به عنوان مثال نسخه فعلی منتشر شده برای اندروید از کروم‌بوک پشتیبانی نمی‌کند و یا امکان استفاده از آن در حالت افقی وجود ندارد. هم‌چنین نسخه iOS آن نیز همچنان وجود ندارد.

مطمئنا معرفی این اپلیکیشن، مخصوصا اگر از استفاده کنندگان اکوسیستم مایکروسافت باشید.می‌تواند گامی بزرگ جهت افزایش بهره‌وری گوشی‌های هوشمند باشد،

تاکنون مایکروسافت و گوگل تاکید داشتند هر اپلیکیشن تنها بتواند یک وظیفه را به انجام برساند، با این حال اپلیکیشن مایکروسافت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در زمان شود.

شما از مجموعه آفیس مایکروسافت برای اندروید استفاده می کنید یا نرم افزار جایگزین دارید؟ نسخه جدید نرم افزار یکپارچه آفیس برای اندروید را تجربه کرده اید؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

از کجا دانلود کنیم

Aпɢεʟ

گوگل پلی .

Milad7

مچکر س ی ن ا

Amir galaxy

عجب !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)