حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آفیس موبایل اندروید آزمایشی با ادغام ورد با پاورپوینت و اکسل رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

با وجود استقبال از مجموعه نرم افزارهای آفیس مایکروسافت روی موبایل و اندروید اما واقعا جالب نیست که مثلا برای ورد یا پاورپونیت و اکسل حتما سه نرم افزار مجزا نصب کنیم، نه؟ خب خبر خوب این است که مایکروسافت به تازگی یک نسخه بتای جدید از برنامه آفیس خود را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده که تمام ابزارهای اداری ضروری را در خود جای داده است. آفیس موبایل اندروید آزمایشی با ادغام ورد با پاورپوینت و اکسل رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آفیس موبایل اندروید آزمایشی

آفیس موبایل اندروید آزمایشی

آفیس موبایل اندروید آزمایشی

آفیس موبایل اندروید آزمایشی شامل ابزارهای Word ، Excel ، PowerPoint و غیره می شود. در واقع، این جمع کردن ابزارها در یک برنامه تا حدی از نظر مایکروسافت مهم بوده که حتی در نامگذاری اپلیکیشن خود هم به آن اشاره کرده و از نام طولانی Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint & more برای آن استفاده کرده است!

همان طور که می توان انتظار داشت، این برنامه به کاربر امکان می دهد تا تمامی اسناد را به راحتی در گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود ایجاد، ویرایش و مدیریت کند. حتی می توان از طریق این برنامه، برخی اسناد خاص را با همکاری دوستان و همکاران تکمیل کرده و به صورت مشترک بر روی آن ها کار کرد؛ چیزی مشابه با سرویس های Sheets و Docs گوگل.

یکی از ویژگی های برجسته برنامه آفیس جدید مایکروسافت، قابلیت ایجاد فایل های PDF از عکس ها یا تبدیل فایل های Word ، Excel و PowerPoint به PDF است. همان طور که می دانید قالب PDF برای ارسال اسناد مناسب تر بوده و باعث می شود تا از به هم ریختن فونت ها یا فرمت آن ها جلوگیری شود.

آفیس موبایل اندروید آزمایشی

آفیس موبایل اندروید آزمایشی

البته شایان ذکر است که متاسفانه در حال حاضر اپلیکیشن آفیس جدید از گوگل پلی حذف شده و معلوم نیست چه زمانی مایکروسافت دوباره آن را در دسترس قرار خواهد داد. احتمالا این کار به علت وجود برخی نواقص و باگ ها بوده و در آینده شاهد عرضه نسخه نهایی آن خواهیم بود.

نظر شما درباره این حرکت مایکروسافت چیست؟ من که قویا از آن حمایت می کنم و خوشحالم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)