حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم هواوی به صورت آنلاین تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

پس از اینکه دیروز در ترنجی خواندیم مراسم آنر به صورت آنلاین و تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار می شود، حالا امشب خبر می رسد که مراسم هواوی به صورت آنلاین تاریخ ۵ اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مراسم هواوی

مراسم هواوی

مراسم هواوی

کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بود که با هراس از شیوع و گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت‌ها مانند هواوی را در موقعیتی خاص قرار داد و ضرر و زیان بسیاری را به بار آورد و حتی باعث تعطیل شدن فروشگاه‌های رسمی اپل در چین شد.

هواوی نیز یکی از صدها شرکتی بود که به واسطه تصمیم سازمان GSMA مبنی بر لغو رویداد MWC 2020 نتوانست محصولات خود را در موعد برنامه‌ریزی شده به صورت رسمی معرفی کند. اما آیا می‌توان به دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرآیند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟

بدیهی است که شرکت‌ها به دنبال راهکاری دیگر باشند. هواوی روشی ایده‌آل را انتخاب کرده است که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال 2020 به این شیوه باشد.

طبق خبرهای منتشر شده، شرکت هواوی قصد دارد محصولات مورد نظر خود را برای این دوره در رویدادی اینترنتی و به صورت آنلاین در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ساعت 21 به وقت رسمی چین (16:30 به وقت ایران) و به زبان انگلیسی برگزار کند.

در این کنفرانس انتظار داریم که هواوی محصولاتی جدید مانند نسخه جدید گوشی Huawei Mate Xs و همچنین محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلت‌های جدید، دستگاه‌های بهره‌مند از فناوری 5G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید خود را به کاربران معرفی کند.

در این زمینه هواوی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که همچنان از برگزاری رویدادهای آتی MWC در بارسلونا حمایت خواهد کرد و در عین حال تمایل بسیار زیادی نیز به توسعه همکاری و پیشبرد اهداف مشترکش با شریک‌های مالی و مشتریان خواهد داشت.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد معرفی پرچمدار جدید شرکت یعنی گوشی‌های سری Huawei P40 منتشر نشده و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت باشیم تا زمان معرفی اسمارت‌فونی که انتظارات زیادی از آن وجود دارد، مشخص شود. البته این زمان چندان دور نخواهد بود و می‌تواند در ماه آینده میلادی (پیش از اتمام اسفند ماه) باشد.

منتظر مراسم هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

اگه وقت داشته باشم از دستش نمیدم 🙂 خوبه که دوشنبه هست…

Milad7

پس فعلا خبری از P40 نیست 🤔

ali

سری p هر سال 6 فروردین معرفی می شن .

hamid reza

دوستان تو سایت تکنو کده ردمی نوت 7 پرو هست با قیمت 3100 رام چینه که دستی گلوبال شده خریدنش منطقی هست؟

ممد بمولا

نه نیست

Aпɢεʟ

آره بخر ارزش خرید داره….بهترین سایت برای خرید گوشی شیائومی تکنوکده هست…ضمانت های خوبی هم برای خرید گزاشته.🌹

Mortazavi

نع هیچ وقت میانرده پارسال رو نخر
نوت۸ یا می ای۳ گزینه های بهتری هستن

Amir galaxy

نه نخر

hamid reza

سپاس از همگی بابت کمک هاشون برای خرید گوشی

Amir galaxy

بیشتر منتظر مراسم معرفی p40 هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)