حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۶۰ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

پرچمدار آتی ال جی احتمالا ال جی وی ۶۰ خواهد بود. اگر شما هم از نامگذاری ال جی گیج شده اید حق دارید چون واقعا همینطور است. به هر حال باید گفت که ال جی وی ۶۰ در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ال جی وی ۶۰ در بنچمارک گیک‌بنچ

شنیده ها قبلی می گفت که ال‌جی V60 ThinQ 5G در اواخر ماه جاری در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد. همینطور که می دانید این رویداد به دلیل مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا لغو شد و ال‌جی نیز نتوانست از تلفن جدید خود رونمایی کند. به تازگی نیز مشخصات این تلفن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است که اطلاعات نسبتا خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

نام ال‌جی V60 ThinQ 5G مشخصا در بانک اطلاعاتی گیک‌بنچ ذکر نشده است. باتوجه به این که نسخه 5G هندست ال‌جی V50 ThinQ با شماره مدل LM-V500N معرفی شده، طبیعتا، شماره مدل LM-V600N نیز متعلق به V60 ThinQ 5G خواهد بود.

با مشاهده مشخصات این تلفن هوشمند در وب‌سایت گیک‌بنچ می‌توان فهمید که نرم‌افزار آن توسط سیستم‌عامل اندروید 10 اجرا شده و دارای یک رم ۸ گیگابایتی است. هم‌چنین، در بخش نام برد اصلی این تلفن نیز عبارت Kona درج شده که کد تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ است.

مشخصات دیگری از این تلفن در گیک‌بنچ وجود ندارد، اما با توجه به تصاویری که از تلفن جدید ال‌جی در اوایل ماه جاری منتشر شده‌‌اند، می‌توان گفت که این هندست دارای یک صفحه‌نمایش دارای شکاف قطره‌ای شکل است. به علاوه، یک دوربین چهارگانه در عقب و باتری 5000 میلی‌آمپری نیز از سایر مشخصات فنی ال‌جی V60 ThinQ 5G به شمار می‌روند. در بخش پایینی تلفن هم یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در کنار پورت USB-C قرار گرفته است.

هیچ خبر رسمی درباره زمان معرفی تلفن جدید ال‌جی منتشر نشده است، اما از آن جایی که مدل قبلی این تلفن در ماه فوریه سال گذشته معرفی شده بود، انتظار داریم که به زودی از جانشین آن نیز رونمایی شود.

منتظر ال جی وی ۶۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قدرتمند ظاهر شو

Amir galaxy

اوم یس

Milad7

چرا که نه….

Milad7

کلا سری وی ال جی را دوست دارم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)