حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | تی سی ال

گوشی هوشمند جدید تی سی ال که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است، برخلاف گوشی‌های تاشوی کنونی مانند گلکسی زد فلیپ یا ریزر ۲۰۱۹ موتورولا، دارای یک نمایشگر اضافه شونده جانبی است که به صورت کشویی از کنار نمایشگر اصلی خارج می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی را ببینید.

رندر گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی

شرکت تی سی ال در نظر داشت از این گوشی هوشمند جدید در نمایشگاه MWC2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا کنسل شد، در یک کنفرانس اختصاصی رونمایی کند.

پیش‌تر شیائومی از می میکس آلفا با نمایشگر سرتاسری رونمایی کرده است، با این حال گوشی هوشمند جدید تی سی ال که تصویر آن توسط وبسایت CNET به بیرون درز کرده، به طور پیش‌فرض دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی است، اما با بیرون آمدن نمایشگر اضافی می‌تواند در نقش یک تبلت هم ظاهر شود.

البته تصویر فوق کمی ابهام‌برانگیز است، چراکه به عنوان مثال هنوز مشخص نیست به‌رغم استفاده از نمایشگر لبه خمیده، پنل اضافی چگونه به آن اضافه می‌شود. همچنین این سؤال مطرح هست که نمایشگر اضافه به شکل خمیده در قاب دستگاه تعبیه شده، یا آنکه ما با یک پنل یکپارچه روبه‌رو هستیم که در حالت پیش‌فرض قسمتی از آن به صورت لایه‎ای بر روی دیگری قرار می‌گیرد!

TCL پیش از این نیز طرح‌های اولیه از گوشی‌ تاشو خود را در مراسم‎های مختلف ارائه کرده، با این حال هنوز به صورت رسمی یک مدل تجاری را راهی بازار نکرده است. به عنوان مثال نمایشگر نمونه اولیه گوشی تی سی ال که سال گذشته در نمایشگاه MWC رونمایی شد، به قدری شکننده بود که حتی کارکنان شرکت نیز در هنگام استفاده از آن جوانب احتیاط را به شدت رعایت کردند.

گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی

گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی

صرف نظر از زمان معرفی رسمی این محصول، تصاویر فوق نشان می‌دهد که شرکت‌های سخت افزاری مشغول کار بر روی نسل جدید گوشی‌های هوشمندی هستند که قابلیت تا شدن دارند و یا به لطف نمایشگرهای منعطف می‌توانند با یک تغییر کوچک به تبلت تبدیل شوند.

نظر شما درباره گوشی TCL با نمایشگر تاشو کشویی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

رول میشه به داخل احتمالا و این فوق العاده هست

Aпɢεʟ

چطوری رول میشه؟

amir_galaxy

اقای عطایی لطفا بررسی دیسپلی میت از صفحه نمایش گلکسی اس ۲۰ رو پوشش بدید

AAAA_.reza._AAAA

پشمام!

Mahdi

ریخت؟

vahid

کاش ی گوشی غیر تا شونده این شکلی بسازن

ممد بمولا

این شد یه طراحی باحال واسه گوشی (حالت تا شده رو میگم)

Milad7

خوشگله 🙂

Mortazavi

چرند
چطور میشه؟
مسخره ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)