حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دنا پلاس پلاگین هیبریدی رسما رونمایی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در ترنجی خواندیم که ایران خودرو رانا برقی را با توان پیمایش ۲۲۰ کیلومتر رسما رونمایی کرد. در کنار این خودرو اما دنا پلاس پلاگین هیبریدی رسما رونمایی شد که می تواند خودرو جالبی باشد. ایران خودرو به این محصول “دنا+ دونیرو” می گوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دنا پلاس پلاگین هیبریدی صحبت کنیم.

دنا پلاس پلاگین هیبریدی

دنا پلاس پلاگین هیبریدی

دنا پلاس پلاگین هیبریدی

این روزها صحبت درباره خودروهای هیبرید و برقی به خصوص با افزایش آلودگی هوا بیش از پیش شده است. با این وجود خودروسازان داخلی هنوز وارد فرآیند تولید انبوه چنین خودروهایی نشده‌اند اما ایران خودرو امروز از رانای تمام برقی و دنا پلاس پلاگین هایبرید رونمایی کرد. با توجه به این قضیه به نظر می‌رسد که خودروسازان داخلی مسئله تولید چنین خودروهایی را جدی‌تر گرفته‌اند.

در مورد دنا پلاس پلاگین هایبرید نیز این خودرو توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. همانند رانا برقی این خودرو نیز حداکثر توان ۱۲۲ اسب‌بخار را دارد و میانگین مصرف سوخت آن ۳.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. لازم به ذکر است که این دو خودرو توسط شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو به تولید رسیده‌اند و نمونه‌ای از آنها در حاشیه همایش و نمایشگاه موتور ایران به نمایش درآمد.

مشخصات کلی دنا پلاس در یک نگاه

مشخصات کلی دنا پلاس در یک نگاه

نظر شما درباره دنا+ دونیرو ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

خخخخ 😅

david2arc

یعنی نباید تلاش کنن؟؟

aliasad

دوست داریم تلاش کنن ب شرطی ک رقابت قیمتی و کیفتی داشته باشن این لگنا دارن ۳۰ساله تولید میشن ارزششونم هرسال داره بیشر میشه پراید ۷۰میلیونی رو ببین‌ ارزوی قشر متوسط جامعه هم داره میشه پراید قشر فقیر که دیگه یه غذای درست حسابی ارزوشونه

Milad7

آب قطعه 😐

afsoon

خب تلاش خوبی کردن .اما قیمت چی .هیشکی نمیتونه بخره

Amir galaxy

بازم خوبه
کیفیت رو کم کم هم ارتقا بدن خوبه…
اما به شرط قیمت مناسب !

Mortazavi

سرعت ۱۳۰؟؟؟؟
خاک برسر اونایی که میخرن

Amin

جالب اینجاست که یه عده هم انگار بهشون برمیخوره از آشغالای ایران خودرو و سایپا بد میگی،لیاقت اینا همین ارابه های مرگه که تا میتونن بهشون فرو میکنن
خلایق هر چه لایق..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)