حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش موجودی اولیه گلکسی زد فلیپ در امریکا

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

دیروز بود که در ترنجی خواندیم حدود ۱۰۰۰ دستگاه گلکسی زد فلیپ پیش از عرضه رسمی در کره به فروش رفت. امروز اما خبر می رسد که شاهد فروش موجودی اولیه گلکسی زد فلیپ در امریکا هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره استقبال از گوشی تاشو جدید سامسونگ صحبت کنیم.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

هفته گذشته شرکت سامسونگ جدیدترین گوشی تاشو خود با نام گلکسی زد فلیپ با مکانیزم تاشو عمودی رونمایی کرد. فروش پرچمدار Galaxy Z Flip از امروز در کشورهای مختلف با قیمت پایه ۱۳۸۰ دلار آغاز شد، اما بر خلاف انتظارها کاربران آمریکایی از این محصول به خوبی استقبال کردند و موجودی آن در مدت زمان کوتاهی در این کشور به پایان رسید.

همان‌طور که شرکت سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد اعلام کرده بود، پرچمدار گلگسی Z فلیپ در روزهای ابتدایی به صورت محدود عرضه خواهد شد. حال بر اساس گزارشات منتشر شده، موجود گوشی هوشمند Galaxy Z Flip در فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی به پایان رسیده است و دستگاه‌های پیش فروش شده تا دو هفته دیگر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

این موضوع یک موفقیت برای سامسونگ به شمار می‌رود، البته باید در نظر داشت که تعداد گوشی‌های Galaxy Z Flip عرضه شده بسیار محدود بوده و دقیقا مشخص نیست که سامسونگ چه تعداد از آن‌ها را به فروش رسانده است. به گفته یک منبع آگاه کره‌ای، سامسونگ تنها نیم میلیون دستگاه از این گوشی تاشو را تولید کرده است؛ این تعداد بسیار کمتر از نیاز بازار جهانی است.

در حال حاضر موجودی این گوشی در بازار بسیار محدود است و برخی از فروشگاه‌ها تنها چند عدد از آن را موجود دارند که تا ساعات آینده به فروش خواهد رسید.  سامسونگ به وضوح از تجربیات خود در تولید Galaxy Z Flip استفاده کرده است؛ به عنوان مثال می‌توان به لایه محافظ شیشه منعطف اشاره کرد که این بار در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

همچنین طراحی لولاها نیز تفاوت چندانی با Galaxy Fold نداشته به نظر می‌رسد که تجربه استفاده از لولای پیشین برای یک گوشی تاشوی دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی هوشمند Galaxy Z Flip با بدنه فلزی، حس یک پرچمدار را به کاربر القاء خواهد کرد. نمایشگر اصلی در Galaxy Z Flip با نام Infinity Flex شناخته شده و دارای ابعاد 6.7 اینچی است. این نمایشگر دارای حفره بوده و از نسبت تصویر 22:9 بهره می‌برد.

در بخش پشتی دستگاه، سامسونگ از یک نمایشگر کوچک 1.06 اینچی بهره گرفته است. وظیفه این نمایشگر نمایش اعلان‌ها و نمایش تاریخ و زمان است. همچنین امکان رد و یا پاسخ به تماس نیز از طریق این نمایشگر وجود دارد؛ همچنین قابلیت دیگر این نمایشگر استفاده برای ثبت بهتر تصاویر سلفی است.

نظر شما درباره این اخبار استقبال مناسب از گلکسی زد فلیپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

در اینکه طراحیش بی نقصه شکی نيست و خیلی جذابه و نقص های فولد رو نداره ولی بنظرم گوشی تاشو یعنی در حال تاشده اندازه یه گوشی و در حالت باز انذازه تبلت بتشه صفحش اینو باز کنی اندازه گوشی میشه و ما همینجوری هم گوشی تو جیبمون جا میشه لازم به تا کردن نیست، در ضمن تبریک به طرقداران سامسونگ واسه استقبال خوب

ali.k77

دقیقا 👌👌👌

V800B

اتفاقا طراحیش نقص داره
این گوشی همانند نمونه موتو زیادی ک باز و بسته بشهه خراب میشه
و نقص حساب میشه
طراحی بیرونی اگه میگفتید منم تاکید ولی طراحی داخلی رو فعلا نمیشه نظری داد ولی تجربه((نمونه اولیه گوشی تاشو سامسونگ و موتو ب ما ثابت کردن ک این گوشی ها فعلا نقص دارن))

Mahdi

هنوز اطلاعات زیادی از طراحی داخلش نداریم واسه همین بی نقص در نظرش میگیرم ولی انصافا برتری خاصی نسبت به گوشی های تخت نداره

online_wireless

باید یه مدت صبر کرد تا ببینیم کیفیت ساخت و مقاومتش چطوریه.

mehrdad_ma

آخه چرا باید همچین چیزیو خرید ؟
قطعات خیلی ضعیفتر از s20
وقتی هم تا میشه هیچ استفاده و کابردی نداره
وقتی بازه طراحی جلوش زیبا هست .

کاش نسل جدید همون اولی رو می‌ساخت

اونی هم که موتورولا ساخته بازم هیچ استفاده ای نداره .

شاید برای رقابت بین شرکتها ارزشمند باشه ولی برای کابر هیچ تجربه خاصی نخواهند داشت .

فولد اولی و میت هواوی خیلی گزینه ها و ایده های بهتری هستن

Chalton

بنیان گذار گوشی های منعطف،سال 2010 اولین صفحه نمایش منعطف موبایل توسط سامسونگ معرفی شد که استارت گوشی های منعطف زده شد و مردم فهمیدن تا چند سال اینده گوشی های منعطف وارد بازار میشن و دیگه یک رویا نیست،زد فلیپ هم از نظر بیشتر کارشناسان دنیای موبایل واقعا یه شاهکار در دنیای تکنولوژی هست،ولی خوب خریدش تو ایران خیلی خیلی بالاست به خاطر تخ… بودن ارزش پولمون،فقط یه عده خاص مثل اقا زاده ها میتونن خیلی راحت بخرن پس مجبوریم صبر کنیم قیمت اس 20 اولترا منطقی بشه و حبابش بترکه بتونیم بگیریم.

V800B

قطعا درسته ک سامسونگ کمک بزرگی ب پیشرفت صنعت موبایل داشته
ولی هیچ نیازی ب این بزرگ نمایی نیس
باور من اگه صفحه نمایش کنونی بی نقص بودن شک نکن ثانیه ای اپل بیکار نبود چ بسا حتی بهتر از این نمونه سام ساخته بود
نمونش تو صفحه نمایش اپل میببینیم ک بهتر و با مصرف کمتر طراحی میکنه با اینکه سر رشته ای در ساخت نداره
و الان گوشی ایفون تاشو تو دست مردم خارج بوده
همین ک اپل فعلا سمتش نمیره
خودش ی خبره
هنوز نقص هست
هنوز زوده
ولی ب شدت از این جسارت سامسونگ لذت میبرم

ali.k77

چالتون جان ما که چشممون رو، رو گوشی پرچمدار بستیم . بین ردمی نوت و سری آ یکی رو انتخاب میکنیم و تا وقتی که خراب نشه باهاش ادامه میدیم . مشتی وضع شما خیلی بهتره

afsoon

من از طراحی کلی خوشم میاد .چیزی هست که انتظاز دارم بقیه هم به سمتش برن

Amir galaxy

خیلی خوبه لامصب 😍

سپیده دم

به نظرم خیلی بهتره از فولد

Milad7

خیلی عالی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)