حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حدود ۱۰۰۰ دستگاه گلکسی زد فلیپ پیش از عرضه رسمی در کره به فروش رفت

نوشته

4 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ

در حالی که گلکسی فولد نتوانست حداقل برای عرضه اولیه اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و چندین بار در تحویل به مشتری شاهد تعویق بودیم، به نظر می رسد که کاربران برای گلکسی زد فلیپ کمی هیجان زده تر هستند. امروز خبر می رسد که حدود ۱۰۰۰ دستگاه گلکسی زد فلیپ پیش از عرضه رسمی در کره به فروش رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

با وجود اینکه قیمت گلکسی زد فلیپ اصلا در دسته موبایل های ارزان به شمار نمی رود و واقعا ناامیدکننده است اگر ۱۳۸۰ دلار برای یک موبایل بپردازید و آن چیزی نباشد که باید باشد اما در کره جنوبی شاهد فروش قابل تامل این دستگاه در یک روز بوده ایم.

شرکت سامسونگ فروش تعداد محدودی از اسمارتفون‌ تاشو گلکسی Z Flip را قبل از عرضه رسمی در یک فروشگاه شهر سئول کره جنوبی به فروش رساند. لازم به ذکر است که پیش‌فروش این تلفن از فردا در کره جنوبی آغاز می‌شود. تمامی ۹۰۰ عدد از این تلفن با وجود قیمت نسبتا بالای 1.65 میلیون وون قبل از پایان روز به فروش رسیدند.

فروش این تلفن از ساعت 10:30 صبح (به وقت محلی) آغاز شد. فروش گلکسی Z Flip با رنگ ارغوانی در حدود ساعت ۱۶ به پایان رسید و فروش رنگ مشکی آن نیز تا ساعت ۱۸ ادامه داشت. با مشاهده این مسئله به وضوح می‌توان متوجه شد که کدام یک از رنگ‌های دومین تلفن تاشو سامسونگ محبوب است.

توجه داشته باشید که این تلفن با رنگ ارغوانی در تعداد کمی تولید خواهد شد، بنابراین، احتمال دارد که در هنگام سفارش آنلاین آن کمی بیشتر منتظر بمانید. نسخه طلایی این گوشی نیز معرفی شده اما هنوز در وب‌سایت فروش در دسترس نیست.

نسخه Thom Browne گلکسی Z Flip نیز به صورت انحصاری در وب‌سایت‌های فروش کالا به فروش می‌رسد، اما صحبت‌هایی مبنی‌بر فروش این مدل در فروشگاه‌های رسمی سامسونگ (به صورت محدود) وجود دارد. مانند آنچه که در فروش نسخه Star Wars گلکسی نوت 10 پلاس شاهد بودیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فلیپ هستید یا صبر می کنید تا در بازار جواب خود را پس بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

واقعا هنوز محو اس 20 اولترا هستم واقعا این گوشی یه گوشی کامل و با اختلاف بهترین هست،امسال میشه گفت هر گوشی معرفی بشه واقعا بدون تعصب میگم به اس 20 اولترا نمیرسه،البته قصد خریدش رو دارم ولی در تابستان،الان فقط پولدار ها میتونن بخرن با این حباب قیمتی که ایران میخواد بزاره، دوستان هماهنگی برندهارو داشتید؟دگزو اول برای شیائومی رو بررسی کرد تا چند روزی در صدر جدول بمونه و وقتی اس 20 اولترا رو بررسی کرد با اختلاف بیاد صدر و می 10 بیاد دوم و این گونه هست که رتبه اول دوم سنسورهای سامسونگ میدرخشد.
می 10 هم که معرفی شد مبارک طرفداراش،ولی در کل چیز خاصی نداشت و اندازه همون 600 دلار بهتون امکانات میده و کیفیت ساختش هم که اندازه همون 600 دلار هست،بعضی از دوستان میگفتن می 10 قراره یه غول در دنیای موبایل بشه از این جور حرف ها ولی دیدیم که چیز خاصی نداشت و یه پرچمدار معمولی نسبت به پولی که میخواید هزینه کنی هست،از صفحه نمایش تا باتری و کیفیت بدنه همه معمولی هستن البته دوربینش خوب هست و حقیقت رو باید گفت،شارژر هم که کیفیت معمولی و هندزفری هم نداره همه این ها هزینه هارو به شدت کاهش میده،دوستان برندهای چینی بیشتر رو ظاهر کار میکنن،جالب اینجاست قیمت جهانی 600 دلار نیست بالاتر هست و شیائومی یکی از سیاست‌هاش(به نوعی تبلیغات فریب دهنده)اینه که میاد قیمت چین رو اعلام میکنه نه جهانی که بالاتر هست
هیچ ارزونی بی حکمت نیست اونم در دنیای تکنولوژی

Chalton

زد فلیپ واقعا یه شاهکاره به تمام معنی هست که به نظر من قیمت با توجه به تکنولوژی نوظهورش منطقی هست حالا نمیدونم چرا تر.نجی همیسه در تلاش هست گوشی های منعطف سامسونگ رو بکوبونه،البته این ساعت خیلی وقت هست که با وارد کننده های چینی به توافق رسیده،واسه همین شاهد هستیم طرفدارای سامسونگ کم کم این سایت رو ترک کردن یا دیگه کامنت نمیزارن.
زد فلیپ اگه با قیمت 500 دلار هم به فروش می‌رسید این سایت میگفت گرونه😏😏
لامصب خیلی خوشگله زد فلیپ👌

pooria

چالتون اینقد دستت اذیت نکن اخه میبینی که کل عالم بهت منفی میدن چرا اینقد تلاش میکنی از بازاریابی پول دراری

Aпɢεʟ

گوشی خوبیه ولی نقص داره⁦☺️⁩

Mahdi

اینم گردوخاک میره توش

CAT

نقصش رو میشه لطف کنید عسیسم؟؟؟

Mahdi

یکی جواب منو بده هندزفری های خانواده اس۲۰ با پورت usb-c هستن؟؟؟

Aпɢεʟ

Yes, it is🙆

Mahdi

ولی فکر کنم نهایتش ۵۰ دلار قیمت دارن

Mahdi

دوستان به نظر شما هم شیائومی کار بدی میکنه که هندزفری تو جعبه نمیزاره؟
به نظر من که بهتره نزاره و قیمت نره بالا چون حداقل ۱۰۰ دلار اضافه میشه ولی اینجوری خودمون میتونیم یه هندزفری خوب بگیریم

Farcry

اتفاقا بنظر من خیلی لازمه چون گوشی پرچمدار باید از هر لحاظ کامل باشه.خود من هر وقت گوشی گرفتم که هندزفری نداشته بعدش کلی بدبختی کشیدم تا یه هندزفری خوب و با کیفیت پیدا کنم.الان هندزفری گوشی های سامسونگ و اپل کیفیت خیلی خوبی دارن و نیاز اکثر کاربر ها رو برطرف میکنن.

Aпɢεʟ

من از هدست های ریزر خوشم میاد به شدت نویز رو کنسل میکنن😋

Amir galaxy

موافقم به شدت…

نیما عرفانی

هندزفری پرچمدارهای هواوی ، آنر و نوا هم کم و کسری نسبت به اپل و سام نداره دوست عزیز . اینو داره کسی به شما میگه که خودش استفاده کرده . فرم هندزفری های هواوی هم مثل اپل هست که به راحتی از گوش درنمیاد.

The Destroyer

به نظر من داشته باشه بهتره… البته نه هندزفری خفن مثل S20… یه هندزفری در خور قیمت گوشیاش که زیاد هم بالا نرن…

CAT

معلومه باید هم خوب فروش کنه یه گوشی فوق العاده هست !

V800B

قیمتش برای ما زیاده
پایین ترین حقوق ی کارگر تو امریکا
ک جز لیست شبیه اداره کاری ما نباشه
ساعتی بین ۱۰ تا ۱۲ دلار حقوقش
خب با یک سوم حقوق یک ماهش میخره
بماند ک حقوق کارگر درجه ۲ ب ساعتی ۲۰ دلار هم میرسه
این گوشی خوبیع فقط باید دید چند مرتبه باز بسته میتونه بشه
ب گمونم گوشی موتو اصلا دوام خوبی نداشت

AAAA_.reza._AAAA

شاید باورتون نشه ولی من از زد فلیپ بیشتر از سری اس ۲۰ خوشم اومد! حاضرم ۱۰۰ تومن بدم ، خداوکیلی صدتومن میدم

Mahdi

خیلی باورم میشه چون با اسنپدراگون میاد وظاهرش هم خوبه ولی چینش دوربین اس۲۰الترا خیلی زشته البته از نظر من

ممد بمولا

منم پول داشتم نسخه تام براون میگرفتم🙂

نیما عرفانی

گفته بودم پتانسیل فروش بالارو داره حتی بیشتر از گلکسی فولد . اصلی ترین برتریش نسبت به سری إس ۲۰ ، پردازنده ی اسنپ ۸۵۵ پلاسش هست که در تمام بازارها با این چیپست ارائه میشه به علاوه ی قابلیت تا شدن که باعث سهولت در حمل میشه و یک تکنولوژی جدید به حساب میاد هرچند که در دوربین ، شارژر ، ظرفیت باتری ، صفحه نمایش به سری إس ۲۰ نمی‌رسه.

Milad7

گوشی خوبیه ولی یه مقدار گران قیمته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)