حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ iQOO 3 از برند ویوو ۶ اسفند ۹۸ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | ویوو

برند iQOO از زیربرندهای ویوو است و کار خود را با گوشی های گیمینگ آغاز و البته با دستگاه های پشتیبانی کننده از شبکه 5G ادامه داد. بر اساس اعلام رسمی iQOO گوشی گیمینگ iQOO 3 از برند ویوو ۶ اسفند ۹۸ رسما معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی گیمینگ iQOO 3 از برند ویوو

گوشی گیمینگ iQOO 3

گوشی گیمینگ iQOO 3

برند iQOO در حال برنامه ریزی برای رونمایی از گوشی هوشمند جدید خود است. این شرکت در تاریخ ۶ اسفند ۹۸ گوشی iQOO 3 را معرفی می کند. این دستگاه برای دوربین اصلی از سوراخ درون نمایشگر بهره برده و به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز می شود. به نظر می رسد این اسمارت فون به صورت همزمان در چین و هند معرفی خواهد شد. انتظار می رود قیمت آن نزدیک به ۵۶۱ دلار باشد.

از نظر مشخصاتی باید گفت که پرچمدار جدید iQOO به صفحه نمایش 6.44 اینچی با فناوری Super AMOLED و رزولوشن FHD+ مجهز می شود. نسبت تصویر آن برابر با 20:9 بوده و رفرشریت ۶۰ هرتز برای آن درنظر گرفته می شود. این دستگاه مانند نسل گذشته خود از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

قدرت این پرچمدار ۲۰۲۰ را طبیعتا را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می کند. کاربران می توانند آن را در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم خریداری کنند. به نظر می رسد با اولین گوشی هوشمند جهان با حافظه داخلی UFS 3.1 روبه‌رو خواهیم شد. این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است.

از سایر مشخصات این محصول می توان به باتری ۴۴۱۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی از برند کمتر شناخته شده در ایران هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمت منطقیش ۱.۵ دلاره

CAT

گوشی های ویوو همیشه تو سرعت و طراحی بهترین بودن!

Aпɢεʟ

این ۵ سنت میارزه دیگه بیشتر پول برای این بدی کفر نعمت کردی 🙃⁦☺️⁩🌹

ممد بمولا

آیفون 9 حتی 2.5 سنت هم نمیارزه!!!

ARMTIN

آقای عطایی
سری Mi 10 انگار ۴ عضو داره که همراه قیمت و جعبه گوشی منتشر شده
https://www.gizchina.com/2020/02/12/xiaomi-mi-10-series-has-limited-versions-and-its-not-so-cheap/

mohammad70

سلام
به طرفدارهای سامسونگ تبریک میگم ولی چند نکته رو بیان میکنم و این نظرها شخصی هست لطفا با میل تون متضاد بود نیازی نیست واکنش نشون بدین اول اینکه واقعااینقدر هزینه کردن که حتی برای یک غیر ایرانی هم گرون هست لازمه مثلا من سه سال پیش نوکیا 5 گرفتم هنوز هم کارم راه میندازه به نظرم دوربین با این قدرت به جز بالا بردن پردازش و خالی کردن باطری چه خوبی دیگری داره سامسونگ همیشه درگیربازی اعداد بودبازار میان رده رو انگار بیخیال شده استفاده از متریال پلاستیک در سری Aکه همیشه با کیفیت و در سال های حتی فلزی و ضد آب بود با دیدن A50وتست های مقاومتش ناامید شدم به سامسونگ تبریک میگم بخاطر رقابت با آیفون بخواد از این گونه گوشی ها بزنه ولی به نظرم اگه شرکت ها دنبال راهکاری برای باتری بهتر برن کاربردی تر هست سامسونگ درگیر جنگ سرد با اپل شده انگار براش مهم نیست انگار جایگاه دوم فروش رو هواوی و برند های چینی تصاحب کنن با فشار آمریکا و متحد شدن برندهای چینی این معظل کرونا حل بشه پیشرفت شرکت های چینی خیلی سرعت بیشتر خواهد گرفت با ضعف سیستم عامل اندرویید در مدیریت رم اگه هواوی بتونه سیستم عاملش رو کامل کنه افت سامسونگ و باقی شرکت ها خیلی بیشتر خواهد بود تنها راهکار گوگل برا منزوی کردن هواوی همون کاری هست که با مایکروسافت کرد یعنی ندادن سرویس های گوگل به سیستم عامل هواوی به نظرم نباید گذاشت شرکتها نظر های خودشون رو به مشتری تحمیل کنن مثل حذف ناگهانی جک هدفون به خاطر تبعیت از قانون ناجوانمردانه آیفون یعنی فروش لوازم جانبی حذف قابلیت برداشتن باطری توسط کاربر که به نفع شرکتهای سازنده هست نه مردم استفاده از ناچ که من فکر میکردم فقط من باهاش مشکل دارم ولی بیشتر ها نمی پسندن فقط از پیروی شرکت ها از اپل این شرکت ها مردم براشون مهم نیست تنها چیزی که روش تاکید دارن مسابقه سر مگاپیکسل و شارژ شدن سریع هیچ حرفی از خراب شدن باطری در شارژ سریع نمیزنن خیال شون راحته هر چیز تولید کنن مردم میخرن عزیزانم دوستان گلم چشم هاتون رو باز کنید اینجا دوستان هم رو تخریب میکنن بخاطر این شرکت ها به نظرم دارن از تعصب طرفدار هاشون سو استفاده میکنن پشتیبانی که هیچ بعضی شرکت ها از جمله سامسونگ به یکبار دادن آپدیت بسنده میکنه یه سر به مغازه های تعمیراتی بروید مواجه میشید با گوشی های هارد سوخته از شرکت های مختلف با گوشی های صفحه شکسته چند میلیونی که حتی صاحبش میگه با یه ضربه کوچک گوشی به این روز افتاده که ارزش تعمیر نداره مواجه میشید با گوشی هایی که باطری هاشون زیر دو سال خراب شده و بخاطر عدم وجود قابلیت تعویض توسط کاربر گوشی خوش بینانه از حالت پلمپ خارج شده بد بینانه بخاطر عدم توانایی تعمیر کار ال سی دی ترک برداشته خیلی طول کشید بفهمم این شرکتها هیچ ارزشی برا طرفدارها قایل نیستن ببخشید طولانی شد
این رو کپی کردم یکبار بدون تعصب خاصی بخوانیداین نظرم درباره گوشی اخیر سامسونگ هست

mohammad70

سلام
این پیام رو مینویسم اگه دوست داشتین مسخرم کنید منم خوشحال میشم بخاطر حرف من شاد بشید،بعضی از دوستان خیلی بهتر از شرکتهای بزرگ چند ملیتی بازار رو پیش بینی میکنن و این نشانه نبوغ ایرانی ها هست عمری خواستند بهمون ثابت کنن ما جهان سومی هستیم حق نداریم پیشرفت کنیم خونه پرش حق داریم تکنولوژی رو چند برابر قیمت از شرکت های چند ملیتی بخریم ایرانی ها نباید یک برندی داشته باشند که بهش افتخار کنن هر وقت خواستیم برند سازی کنیم خودمون جلو خودمون رو گرفتیم هیچ شرکتی حتی اپل تمام قطعاتش رو خودش نمیزنه فقط سفارش میده و سرهم میکنه اون وقت ما توقع داریم یک شرکت که تازه ورود کرده مثلا در تولید گوشی بتونه با قول های چند ساله این تکنولوژی رقابت کنه اون هم ایرانی که به واسطه تحریم نمیتونه سفارش قطعات بده ما برند جی ال ایکس یا هر برند نوظهور ایرانی رو تخریب میکنیم چرا منتاژ میکنه و هزار حرف دیگه یک لحظه فکر کردین اگه این شرکتها فعال بشن چند نفر سر کار میرن خود من از کودکی آرزو داشتم تو شرکتی مثل نوکیا که اون زمان خیلی پیشرفته بود کار کنم شرکت هواوی چند نفر تون گوشی های اولیه این شرکت رو دیدین گوشی هایی که به قول عزیزان کپی از شرکت های بزرگ مثل سامسونگ و آیفون بودهر چند که من قبول ندارم الان یکی از گوشی های مطرح P30هست به جان خودم قصد طرفداری از جی ال ایکس رو ندارم از یک جا باید به خودمون تکیه کنیم دنیا فقط به ما گفته جهان سومی خودمون فقط خودمون رو تحقیر میکنیم من طرفدار نوکیا بودم ولی گوشی بعدیم یک گوشی ایرانی هست هر چند کپی باشه کشورها به ما میگن عقب افتاده اگه خواستین پیشرفت کنید از کشور خودتون فرار کنید در شرکت های ما کار کنید بهشون بگید خوب شما به ما تکنولوژی تون رو بدین ما تا چند سال با برند خودتون در داخل کشورمون کار میکنیم میگن نه یک کشور تو سری خور نباید به فکر پیشرفت باشه ولو در چند سال دیگه میدونم الان یه عده از عزیزان میان تخریبم کنن ولی کافیه فقط یک نفر بگه میتونیم روند رو تغییر بدیم دوستای گلم ما ایرانی هستیم با همین تعصبات رو شرکتهای خارجی شرکت ارج و آزمایش که یک زمانی صادر کننده بودن رو از دست دادیم من داخل مازندران هستم الان در حوزه صادرات فقط شرکتهای مواد غذایی مثل کاله و چند شرکت پتروشیمی فعال هستن که کشورهای همسایه به دنبال کم کردن سهم ایران از این صادرات هستن ما خودمون انتخاب میکنیم چه چیزی باشیم تولید کننده یا مصرف کننده باز هم ببخشید طولانی شد

Mahdi

امتیاز دوربین و صدای mi10pro اومد

Mahdi

جناب عطایی لطفا امتیاز دوربین mi 10 pro رو پوشش بدید

AAAA_.reza._AAAA

مگه گوشی معرفی شده؟

Mahdi

وای وای اون همه مانور داد رو دوربین امتیازش این شد ۱۲۴ هیچ شانسی برای رقابت نداری

Mahdi

ولی باز خوبه معلوم شد پول نداده

Milad7

اینکه کپی پی 40 هست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)