حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ویژگی بلوتوث گلکسی اس ۲۰ رقابت برای اتصال به پخش‌کننده موسیقی را پایان می دهد!

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که در میهمانی یا در ماشین برای پخش موسیقی شاهد اختلاف نظرهایی باشید. به دلیل حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا دیگر انتقال اجازه پخش موسیقی از این دستگاه با آن دستگاه به راحتی نیست و هر بار باید کسی از بلوتوث پخش کننده موسیقی منفصل و دیگری متصل شود. یک ویژگی جذاب برای گلکسی اس ۲۰ اما دقیقا برطرف کننده این مشکل است. این ویژگی بلوتوث گلکسی اس ۲۰ رقابت برای اتصال به پخش‌کننده موسیقی را پایان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بلوتوث گلکسی اس ۲۰

خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ علاوه بر بهره‌مندی از سخت افزار قدرتمند و دوربین ارتقا یافته، دارای یک ویژگی خاص بلوتوثی هستند که از طریق آن می‌توانند مانند یک هاب عمل کنند.

اتصال هم‌زمان به چند گجت از طریق بلوتوث ویژگی بود که برای اولین بار در اندروید ۹ معرفی گردید. حال سامسونگ با توسعه این فناوری زیرساختی را ایجاد کرده که گلکسی اس ۲۰ را قادر می‌سازد همانند یک هاب بلوتوثی نیز عمل کند.

بر این اساس اگر گوشی گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از طریق بلوتوث به یک اسپیکر بی‎سیم متصل باشد، سایر دستگاه نیز قادر خواهند بود با اتصال به شبکه بلوتوثی ایجاد شده توسط پرچم‌دار سامسونگ به تبادل اطلاعات با یکدیگر بپردازند.

این ویژگی نرم افزاری هرچند در اول راه قرار دارد، با این حال به مرور زمان می‌تواند کارایی‎های مختلفی را ارائه کند. به عنوان مثال هنگام سفر اگر تمام افراد خواهان گوش کردن به موزیک‎های مورد علاقه خود باشند، نیاز نیست که هر یک به طور جداگانه به سیستم استریم خودرو متصل شوند و به واسطه گلکسی اس ۲۰ می‌توان یک لیست پخش از موزیک‎های تمام افراد بدون قطع ارتباط ایجاد کرد.

نظر شما درباره این ویژگی گلکسی اس ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

وای پشماممم چه قابلیت مهمی!

ولی جدا از شوخی برای من به شخصه تا حالا همچین چیزی پیش نیومده که حالا با اومدن این ویژگی متعجب بشم ولی شاید برای بقیه پیش اومده باشه

V800B

بودنش بهتر از نبودش
ولی ب شخصه قبلا این مشکل پیش امده بوده

Mahdi

پول زیادی میدی اینو میگیری هر چی قابلیت هاش بیشتر باشه بهتر

Milad7

کاچی بعض هیچی خخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)