حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه ریزی سامسونگ برای فروش ۲.۵ میلیون گلکسی زد فلیپ

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

برنامه ریزی های ارایه یک دستگاه شامل بخش های مختلف می شود. از طراحی و توسعه تا پیش بینی فروش و قیمت‌گذاری همه بخش های حیاتی هستند. سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ که دومین موبایل تاشو این شرکت است برنامه ریزی قابل توجهی دارد. برنامه ریزی سامسونگ برای فروش ۲.۵ میلیون گلکسی زد فلیپ است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ انتظار دارد امسال ۲.۵ میلیون نسخه از گوشی گلکسی زد فلیپ به فروش برساند. این اطلاعات توسط یک رسانه ها کره ای در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس گزارش ها، سامسونگ در حال حاضر ۵۰۰ هزار نسخه از این گوشی هوشمند انعطاف پذیر به تولید رسانده و امکان تولید 2 میلیون گوشی دیگر نیز دارد. این میزان بسیار بیشتر از گوشی گلکسی Fold است.

سامسونگ نزدیک به 500 هزار نسخه از گوشی گلکسی فولد را سال گذشته میلادی وارد بازار کرد. علاوه بر طراحی جذاب گلکسی زد فلیپ، قیمت درنظر گرفته شده برای آن نیز، دلایل اصلی افزایش فروش آن محسوب می شوند. بر اساس شایعات، گلکسی Z Flip سامسونگ با قیمت 1260 دلار وارد بازار می شود که بسیار ارزان تر از گلکسی فولد با قیمت تقریبی 2 هزار دلار است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این گوشی انعطاف پذیر بودیم. سامسونگ امشب به صورت رسمی از گلکسی Z Flip به همراه گوشی های سری گلکسی اس ۲۰ رونمایی می کند.

نظر شما چیست؟ گلکسی زد فلیپ موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

امروز دنیای موبایل رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت اس 20 و زد فلیپ قراره امروز تحولی در دنیای موبایل ایجاد کنن،ساعت ده و نیم شب منتظر رونمایی یه ابر گوشی باشید.

vahid

1400 یورو بود که شد 1260🤔🤔

Aпɢεʟ

دور از ذهن نیست 🙆

نیما عرفانی

پتانسیلش رو داره
قطعاً فروش مناسبی رو تجربه می‌کنه و به تنهایی باعث سوددهی برای سامسونگ موبایل میشه.

Amir galaxy

با فروش خوب گلکسی فولد انتظار فروش خوبی از این گوشی تاشو داریم…

Milad7

راحت میتونه بفروشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)