حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی گلکسی زد فلیپ پیش از معرفی و در مراسم اسکار منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، سامسونگ

در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ پرچمدار گلکسی زد فلیپ را در مراسم فردا رونمایی کند، در حرکتی غیرمنتظره دیشب با انتشار تیزر تبلیغاتی این گوشی تاشو را در مراسم اسکار برای اولین بار به نمایش گذاشت. تیزر رسمی گلکسی زد فلیپ پیش از معرفی و در مراسم اسکار منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تیزر رسمی گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

حال به تازگی سامسونگ در اقدامی غیر منتظره با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در مراسم سالانه اسکار، از گوشی تاشو Galaxy Z Flip با مکانیزم تاشو عمودی رونمایی کرد.

در این ویدئو ۳۰ ثانیه تمام بخش‌های گوشی تاشو Galaxy Z Flip به نمایش گذاشته شد و عملکرد مکانیزم تاشو و طراحی بخش‌های مختلف آن مشخص شد. در این ویدئو شاهد رنگ ترکیبی بنفش-مشکی گوشی تاشو Galaxy Z Flip هستیم که رنگ بدنه آن مانند سایر گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ به نور محیط حساس است.

در قسمت پشتی دستگاه یک صفحه نمایش کوچک 1.06 اینچی نصب شده است که در زمان زنگ خوردن گوشی نام تماس گیرنده را نمایش می‌دهد و امکان پاسخ یا رد تماس با استفاده از این صفحه نمایش وجود دارد؛ همچنین این صفحه نمایش کوچ اعلان‌های مربوط به پیام‌های دریافتی در برنامه‌های مختلف و زمان را نیز به نمایش می‌گذارد.

 

 

همان‌طور که پیش از مشخص شده بود، متاسفانه صفحه نمایش Galaxy Z Flip در زمان بسته شدن کاملا بر روی هم قرار نمی‌گیرد و یک فضای خالی بین دو بخش صفحه نمایش تشکیل می‌شود، در حالی که گوشی موتورولا Razr از این ضعف در طراحی خود رنج نمی‌برد.

نظر شما درباره گلکسی زد فلیپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

واقعا محشره ه امیدوارم نقص نداشته باشه کم نقص.

Aпɢεʟ

اسکی هم میری بدون نقص برو 😊🤣🙆

_V_

باز چیشده که فازت اومد رو این مود؟ من ندیدم /-:

CAT

هرهر هر قهوه ای شدی با دیس لایک کاربران 😂😂

Chalton

شاهکار 👌

Mehditua

گوشیایی تو فرم فولد اگه به بلوغ برسن خیلی راحت تبلت ها رو کنار میزنن البته فعلا بخاطر قیمت بالا خیلیا سمت این مدل گوشیا نمیرن

Mehditua

آقای عطایی تست مقاومت موتورولا razr هم اومده

Milad7

خیلی هم عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)