حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین آنر ۹ ایکس لایت را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | آنر

امروز پوستری از آنر برای محصول جدیدش یعنی Honor 9X Lite منتشر شده که اطلاعات جالبی درباره طراحی آن ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی دوربین آنر ۹ ایکس لایت را ببینید

دوربین آنر ۹ ایکس لایت

دوربین آنر ۹ ایکس لایت

دوربین آنر ۹ ایکس لایت

با توجه به محصولات قبلی آنرا باید گفت این اولین باری است که آنر نسخه Lite را برای میان رده‌های سری X خود معرفی می‌کند. همان‌طور که در پوستر تبلیغاتی منتشر شده مشاهده می‌کنید، میان رده اقتصادی Honor 9X Lite مانند پرچمدار Honor V30 به ماژول دوربین مستطیل شکل مجهز شده است.

در پوستر تبلیغاتی آنر ۹ ایکس لایت به قابلیت عکاسی خارق‌العاده این میان رده اشاره شده است، زیرا آنر در این محصول از دوربین دوگانه ۴خ مگاپیکسلی استفاده کرده است. البته تا این لحظه اطلاعاتی در خصوص دوربین دوم این محصول منتشر نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد به سنسور عمق سنج مجهز شده است.

در کنار تغییرات جذاب Honor 9X Lite، گفته می‌شود که این گوشی تاییدیه Google Play را دریافت کرده است. در ابتدا تصور می‌شود که این خبر یک شایعه باشد زیرا هواوی و زیر مجموعه‌های آن همچنان شامل تحریم‌ها آمریکا می‌شوند، اما میان رده آنرا ۹ ایکس لایت با سه شماره مدل JSN-L21 ،JSN-L22 و JSN-L23 در بخش پشتیبانی سایت رسمی گوگل ثبت شده است.

دوربین آنر ۹ ایکس لایت

دوربین آنر ۹ ایکس لایت

در حال حاضر مشخص نیست که شرکت آنر به شکلی موفق به دریافت تاییدیه رسمی گوگل شده است، زیرا در حال حاضر تمام گوشی‌های هوشمند جدید ساخت شرکت هواوی از خدمات رسمی گوگل محروم هستند، به همین دلیل هواوی تصمیم دارد تا خدمات خود را جایگزین سرویس‌های رسمی گوگل کند. در بخش سخت افزاری این احتمال وجود دارد که آنر در این میان رده مانند نسخه Honor 9X از تراشه Kirin 710F استفاده کرده باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۹ ایکس لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

جالبه طراحیش ⁦☺️⁩

smartiz

قشنگه

Amir galaxy

جالب نیست😐

afsoon

زیباست

CAT

عمه منم زیباست خب! ولی وقتی کارایی نداره و با آرایش و جراحی شده خوشگل و هیچ قابلیتی نداره به چه درد میخوره؟ کایریین 710 تو تمام گوشی هاش هست بجز پرچم دار صفحه تمام میانرده های جدید قدیدمی و بعضی از پرچمدار هاش ips مشخاصتم حرف نزنیم سبک تره کلا فقط قطعات گوشی میانرده قبلی رو ور میداره یه تغییر شکلش میده پس میندازه با تبلیغات فرو میکنه مردم بدبخت هم که 80 درصد مثل منو شما با تکنولوژی آشنا نیستن میخرن و اینم عشق میکنه سیاست کثیف

Dr.Nazer

هواوی افت کرده بدجورم افت کرده، در حال حاظر میان‌رده‌های سامسونگ و شیائومی مث گلکسی اِی ۵۱ و یا می ۹ تی و ردمی کِی ۳۰ خیلی از میان‌رده‌های هواوی و آنر قدرتمندتر و جذاب‌ترن..‌.

pooria

افسون جان چالتون رفت از دستش راحت شدیم تو شروع کردی

afsoon

خوب خوشکل هست چی گفتم مگههه .من اصلا تا حالا فقط یه وای ۵ داشتم از هواوی اونم خریدم واسه گوشی دومم😂افتصاح هم بود و گذاشتمش تو کمد و گوشی دومم رو نوکیا ۲۰۸همچنین چیزی خریدم .خب به نظر من این طرح خیلی خوشکل هست

CAT

خداوکیلی آشخاله سامسونگ بخر کیف کن

Mahdi

طراحیش خوبه و البته حسگر پشت گوشی که خیلی از زیر صفحه بهتره ولی هب چه فایده که کایرین۷۱۰ میزاره

Milad7

بد نیست

Milad7

اثر انگشت پشت بدنه منسوخ شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)