حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد تبلیغاتی یوتیوب بیشتر از درآمد تبلیغاتی شبکه های تلویزیونی است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها، گوگل

بله، همین یوتیوب که شاید هر روز در آن ویدیویی را نگاه کنید و سهم آن در تماشای محتوای ویدیویی من قابل توجه است، توانسته از نظر درآمد تبلیغاتی خیلی از شبکه های تلویزیونی را پشت سر بگذارد. در حقیقت درآمد تبلیغاتی یوتیوب بیشتر از درآمد تبلیغاتی شبکه های تلویزیونی است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

درآمد تبلیغاتی یوتیوب

درآمد تبلیغاتی یوتیوب

درآمد تبلیغاتی یوتیوب

شبکه مجازی محبوب یوتیوب، در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات داشته که میزان آن بسیار قابل توجه‌ تر از سایر شبکه‌های بزرگ تلویزیونی در این زمینه بوده است.

با توجه به آمار درآمدی یوتیوب و شبکه‌ های تلویزیونی ان‌بی‌سی،  سی‌بی‌اس و فاکس در زمینه تبلیغات باید گفت که درآمد یوتیوب در این خصوص در سال ۲۰۱۹، فراتر از ۱۵ میلیارد دلار رفته است.

جالب توجه است که درآمد تبلیغاتی این رسانه مجازی، ۹ برابر درآمد تبلیغاتی گوگل در سال ۲۰۰۶ اعلام شده است. همچنین این درآمد بسیار بیشتر از درآمد تبلیغاتی هر شبکه تلویزیونی دیگر در سال ۲۰۱۸ بوده است.

قابل ذکر است که شبکه‌های تلویزیونی ان‌بی‌سی، سی‌بی‌اس و فاکس در سال ۲۰۱۸ به ترتیب ۷، ۶ و ۵ میلیارد دلار درآمد حاصل از تبلیغات کسب کرده‌اند.

درآمد روزافزون و چشمگیر یوتیوب در مبحث تبلیغات، به میزان قابل توجهی مرهون وضعیت مطلوب آن در زمینه رسانه‌ای است.

این رسانه مجازی، یکی از پرطرفدارین سایت‌های ویدیویی است که بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد و مخاطبان روزانه بیش از ۲۵۰ ساعت ویدیو در این پلتفرم مشاهده می‌کنند.

شما کاربر یوتیوب هستید؟ فکر می کنید این رسانه ویدیویی مجازی می تواند از شبکه های تلویزیونی عبور کند و به تامین‌کننده‌گی اصلی محتوا ویدیویی تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)