در دنیای امروزی که در کشورهای توسعهیافته واحدهای مارکتینگ (بازاریابی) در حال جایگزین شدن با واحدهای رضایت مشتریان (Customer Satisfaction) هستند و موقعیت شغلی مدیر بازاریابی (Chief Marketing Officer) در حال تبدیل شدن به مدیر مشتریان (Chief Customer Officer) است،
بسیار اهمیت دارد که ساختار خدماترسانی، واحدهای فروش و بازاریابی را به نحوی تنظیم کنیم که همه چیز در خدمت مشتری و رضایت او باشد. برای ایجاد رضایت مشتری در خدمات رسانی عوامل مختلفی نقش دارند تا شما یک مسیر درست را در پیش بگیرید. اصلاح بخشهای مهم و تاثیرگذار در رشد موقعیت فعلی کسب و کارها زمینهساز شکل گیری «بیزینستراپی» شده است.
بیزینستراپی در یک نگاه کوتاه
بیزینستراپی یکی از سرویسهای مهم آژانس بازاریابی دیجیتال گرندیما است که با همین زمینه ذهنی تشکیل شده تا با بررسی وضعیت فعلی کسب وکارهای مختلف و حضور آنلاین آنها در حوزههای سئو، محتوا و شبکههای اجتماعی، استراتژی مارکتینگ شرایط را به نحوی رقم بزند تا به نقطه مطلوبی دست پیدا کنید. تمامی مواردی که شما برای رشد کسب و کار خود و حضور در دنیای آنلاین نیاز دارید.
یکی از کلیدیترین گزارشات ابزار گوگل آنالیتیکس (یکی از مهمترین ابزارهای دیجیتالمارکتینگ)، گزارش Channels است. برای دسترسی به این گزارش در باکس سرچ ابزار عبارت Channels را تایپ کنید یا از مسیر Acquisition<All Traffic< Channels به آن دسترسی پیدا کنید. هر صاحب کسب و کاری با بررسی این گزارش میتواند متوجه شود در حال حاضر چه میزان از ورودیهای سایتش از مسیر سئو (Organic Search)، بازاریابی محتوایی (Organic Search، Direct و Referral) و شبکههای اجتماعی (Social) و مارکتینگ (Direct، Affiliate، Paid و …) تامین میشود. در اکثر بیزینسهای خرد و متوسط سهم سئو بیش از 50 درصد است و گاهی اوقات به بالای 90 درصد هم میرسد و هر چه بیزینس بزرگتر باشد، سهم فعالیتهای مارکتینگی که منجر به ایجاد ترافیک دایرکت میشود، بیشتر است. مسلما معطوف کردن فعالیتهای تیم مارکتینگ و فروش بر روی فقط یکی از این حوزهها و غافل شدن از هر کدام از حوزههای دیگر باعث نرسیدن به نتیجه بهینه است. داشتن توجه ویژه به همه مباحث سئو، محتوا، شبکههای اجتماعی و مارکتینگ که در وبسایت گرندیما تحت عنوان خدمات بیزینستراپی ارائه میشود، کلید به دست آوردن رضایت مشتریان و حضور پررنگ در عرصه بازاریابی آنلاین است.
صاحبان کسب وکارهایی که فکر میکنند نیاز به یک بررسی دقیق و عمیق از مسیرهای مارکتینگیشان دارند و یا اگر در اول راه هستند و میخواهند استراتژیهای فروش و بازاریابی خود را تنظیم کنند و در این راه نیاز به کمک و خدمات دیجیتال مارکتینگ دارند.
در بیزینستراپی چه میگذرد؟
متشکر 🙂