حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین توسط برند لوکس روسی خاویار ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ معمولا به صورت رسمی نسخه های خاصی موبایل های خود را ارایه می کند تا فروش آنها افزایش یابد و طرفداران مختلف را به خود جلب کند. این بار اما برند لوکس خاویار که یک برند روسی است به جای طلااندود کردن ساده تصمیم گرفته خلاقیت بیشتری به خرج دهد. گفته می شود گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین توسط برند لوکس روسی خاویار ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین

گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین

گلکسی زد فلیپ نسخه جوکر و هارلی کویین

به دلیل عدم همکاری سامسونگ و DC Comics در طراحی نسخه جوکر و هارلی کوئین از یک طراحی جدید استفاده شده است. این اثر هنری زیبا توسط شرکت روسی خاویار Caviar طراحی شده است.

خاویار پیش از این نیز به دلیل ساخت نسخه‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند مشهور است که آخرین آنها سایبرفون یا در واقع آیفون ۱۱ پرو مکس با طراحی الهام گرفته از سایبرتراک تسلا است که نزدیک به هشتاد میلیون تومان قیمت دارد!

در طراحی نسخه جوکر و هارلی کوئین گوشی گلکسی زد فلیپ سامسونگ شاهد استفاده از یک روکش طلایی در بخش پشتی هستیم که با تصاویری رنگی از جوکر و هارلی کویین در هر بخش از دستگاه همراهی می‌شود.

در لبه های کیس پشتی نیز شاهد حکاکی‌ با نمادهایی خاص هستیم. Caviar اعلام کرده است که تنها 54 عدد از این گوشی هوشمند ساخته خواهد شد که با قیمت 5210 دلار به فروش می‌رسد. رقم 54 براساس تعداد کارت‌های بازی پاسور انتخاب شده است.

خاویار به صورت هوشمندانه‌ای نسخه مخصوص خود را یک روز قبل از اکران عمومی فیلم Birds of Prey اعلام کرد که جدیدترین فیلم هارلی کوئین محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد برای این شرکت مهم نیست که سامسونگ هنوز نسخه اصلی را به صورت رسمی معرفی نکرده است.

 

نظر شما درباره این نسخه ۵۰۰۰ دلار گلکسی زد فلیپ چیست؟ با توجه به محدود بودن تعداد تولید آن حتی می توان حدس زد که پس از عرضه گران تر هم بشود. اهل تجملات روی موبایل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arshia1

چه شخمیه 😂

smartiz

خوب نیست

[MR.8]

به شخصه دوست نداشتم خب سلیقه ایه

Mani

ممه های زنه

CAT

همه ما میدونیم خوشگله و ای کاش همینقدر ثروتمند بودیم😂

Mani

فهمیدی 🐈

Aпɢεʟ

😐

Amir galaxy

جالبه😅

Amir galaxy

دنیا فقط نسخه گیم آف ترونز گلکسی فولد

Mahdi

اون خیلی خوشگل بود

Amir galaxy

قیمتشم خیلی خوشگل بود😅
۷۰۰۰ دلار⁦🕶️⁩

online_wireless

چقدر گرونه، نسخه مشکی معمولیش بنظرم از این خیلی خوشگلتره

Milad7

چقدر زشت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)