حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | ZTE، شایعات

گفته می شود گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G از رم 16 گیگابایتی و یک فناوری شارژ خلاقانه با تکیه بر یک فن خنک کننده بهره می‌برد. Nubia Red Magic 5G یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G‌ بازار خواهد بود. گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و شارژر ۸۰ واتی ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G

تایید شده است که گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5G به یک نمایشگر با نرخ رفرش 144 هرتزی، فناوری شارژ سریع 80 وات و اتصال 5G‌ دو حالته مجهز خواهد بود.

ما همچنین تصاویر زنده‌ای را نیز از این گوشی در دستان مدیرعامل شرکت نوبیا دیده‌ایم که نرخ پایین صفحه نمایش این گوشی را به رخ می‌کشید. حالا مدیرعامل این شرکت، Ni Fei جزئیات بیشتری از این گوشی را با کاربران به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد رد مجیک 5 جی به 16 گیگابایت رم LPDDR5 و شارژ سریع همراه خنک کننده مجهز خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داده است که این راه حل شارژ با تکیه بر یک فن خنک کننده فعالیت می‌کند تا اجازه ندهد گوشی در هنگام استفاده از شارژ پر سرعت، بیش از حد داغ کند. در واقع گوشی هنگام سپری کردن چرخه‌های شارژ، به صورت خودکار دما را نشان می‌دهد و در صورت لزوم فن روشن می‌شود تا دمای سطح آن کاهش پیدا کند.

نتیجه‌ی این امر، کاهش زمان شارژ و اتلاف حرارت هنگام چرخه‌های شارژ است که به طور کلی به سلامت طولانی‌تر سلول‌های باتری نیز کمک می‌کند.

علاوه بر یک رم جدید و جزئیاتی که از فناوری شارژ سریع این گوشی به دست ما رسیده، ما همچنین می‌توانیم یک نمونه تصویر ثبت شده توسط گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 5 جی را نیز مشاهده کنیم که سطح جزئیات چشمگیر آن حتی در سطح پیکسل‌ها را به رخ می‌کشد.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده، دوربین این گوشی به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 همراه با دو سنسور دیگر که جزئیات آن‌ها فعلاً در دست نیست، مجهز خواهد بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به تکنولوژی 80 وات رسیده اما افشاگرش گفت که از 55 استفاده میکنه…

m.b

یک نسخه شفاف هم داره مثل اینکه… ایرکولینگ هم داره… در کل گوشی عالی‌ای برای گیمینگ ارزیابی می‌شه…

CAT

درسته منم تو خیلی از مقاله ها خوندم به 80 وات رسیدن فکرنم شرکت Oppo بود

Mahdi

80 وات عالیه

Mahdi

پوکو ایکس۲ تو هند معرفی شد

Mahdi

جناب عطایی پوکو ایکس۲ معرفی شد

Amir galaxy

اوووووووف😍

Amir galaxy

هنوز هم به گوشی های گیمینگ علاقه ندارم🙁

Mahdi

یه پرچمدار با ریفرش ریت ۹۰ هرتز خیلی بهتر از گوشی گیمینگه

Amir galaxy

من هم همین عقیده رو دارم👌

smartiz

144hz🥺

Aпɢεʟ

خوشم اومد😍

نیما عرفانی

بین گوشی های گیمینگ ، سری نوبیا رد مجیک زد تی ای بهترین و نوآورترین گزینه هست در کنار امکانات منطقی و قیمت رقابتی .

Mahdi

اگه نرم افزار دورببنش مثل سری پیکسل۳ خوب بود که بهترین گوشی گیمینگ میشد چون ببشتر تک دوربین میزاره

نیما عرفانی

موضوع مهمی نیست چون که چیپستش اسنپدراگون هست لذا با پورت شدن نرم افزار Gcam تا حد زیادی این مشکل بر طرف میشه ولی در کل خودتون دارین میگین گوشی “گیمینگ” پس یعنی هیچ شرکتی نمیاد رو دوربینش مانور بده ، حالا چه تک دوربینه باشه چه چند دوربینه.
حتی اگه مدل جدیدش باز هم یک دوربین داشته باشه اما دلیل نمیشه بهش خرده گرفت چون ۱- ماهیت گیمینگ داره و در پارامترهای دخیل در مصارف کاربری و تجربه ی بازی، کم و کسری نداره و ۲- اینکه همون یه سنسورش هم اومده از یکی از بهترین سنسورهای سونی استفاده کرده و این یعنی در این زمینه هم تا حدودی می‌تونه نیاز هر کاربری رو برطرف کنه.

Milad7

اوف چه سرعت شارژی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)