حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی خانواده گلکسی اس ۲۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | رندر، سامسونگ

تنها چند روز تا رونمایی رسمی از خانواده گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ باقی مانده است. طبق اعلام رسمی، سامسونگ مراسم معرفی این محصولات را در تاریخ ۲۲ بهمن برگزار خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر واقعی خانواده گلکسی اس ۲۰ را ببینید.

خانواده گلکسی اس ۲۰

سامسونگ نیز در نشت اطلاعات پیرامون این سری گوشی بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است. حالا تقریبا همه اطلاعات گوشی‌های سری گلکسی اس 20 در دسترس است. با این حال به‌تازگی تصویری از سه مدل مختلف سری گلکسی اس 20 منتشر شده است که شایعات موجود در رابطه با این محصول را تایید می‌کند.

تصویر منتشر شده از این گوشی‌ها در توییتر نمای پشتی هر سه گوشی جدید سامسونگ را نشان می‌دهد. اگرچه طراحی دوربین در این تصویر مات شده است، اما بازهم برخی از تفاوت‌های این سه مدل قابل تشخیص. این سه گوشی از نظر ابعاد با هم تفاوت دارند و دوربین موجود روی تمام مدل‌های سری گلکسی اس ۲۰ مقداری برجستگی خواهد داشت.

این سری گوشی هوشمند از سه مدل گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا تشکیل شده است. سامسونگ در مراسم رونمایی در ۲۲ بهمن ماه، قیمت این مدل‌ها را اعلام خواهد کرد.

با این حال شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 20 اولترا 5G‌ با قیمت 1300 دلار روانه بازار خواهد شد. در بازار اروپا گلکسی اس 20 مدل 4G با قیمت 899 یورو عرضه خواهد شد و مدل 5G صد یورو گران‌تر بوده و 999 یورو قیمت خواهد داشت. گلکسی اس 20 پلاس 5G نیز 1099 یورو قیمت خواهد داشت.

گفته می‌شود سامسونگ در این مراسم بزرگ از نسل جدید گلکسی فولد که با نام گلکسی زد فلیپ شناخته می‌شود نیز رونمایی خواهد کرد. این دومین محصول سامسونگ با نمایشگر انعطاف‌پذیر است که طبق شایعات با قیمت 1500 دلار وارد بازار خواهد شد.

احتمالا گلکسی زد فلیپ برخلاف گلکسی فولد به صورت عمودی تا می‌شود. پیش تر در گوشی‌هایی نظیر موتورولا موتو ریزر شاهد استفاده از این نوع طراحی بوده‌ایم. سامسونگ امیدوار است دومین نسل از گوشی‌های مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیرش موفق بیش‌تری را به نسبت نخستین مدل کسب کند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی اس ۲۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

مطمئناً خانواده موفقی میشند…
امیدوارم این نسل سرعت شارژ هم بالاتر رفته باشه… باتری 5000 رو با شارژر 25 وات فکر نکنم بشه زیر یک ساعت شارژ کامل کرد…

m.b

در واقع من امیدوارم شارژرش 30 تا 45 وات درون جعبه و بیشتر از این مقدار موجود برای خرید جداگانه باشه…
امیدوارم درست باشه…

Mahdi

فکر نکنم چیز جدیدی تو مراسم واسه روکردن داشته باشن

smartiz

قشنگه، قیمتش قشنگتره

Amir galaxy

عجب خانواده ای🥰

Chalton

گلکسی اس 20 اولترا =140

Mahdi

من که ۱۴۷ واسش درنظر گرفتم

pooria

قیافش خیلی زشته پارسال فرودگاه درست کرده بود امسال سینی ولی خب در کل قیافه نوت رو دوست داشتم

Milad7

شمارش معکوس…. 🙂

Milad7

اس 20 اولترااااا شدیدا منتظرشم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)