حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ پرفروش‌ترین برند موبایل سال ۲۰۱۹ باقی ماند

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ اختلاف زیادی با رتبه های بعدی پرفروش‌ترین برند موبایل ندارد اما باید گفت که سامسونگ پرفروش‌ترین برند موبایل سال ۲۰۱۹ باقی ماند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پرفروش‌ترین برند موبایل

پرفروش‌ترین برند موبایل

پرفروش‌ترین برند موبایل

همان‌طور که در گزارش‌های منتشر شده از سهم فروش شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌کنید، شیائومی در جایگاه چهارم، اپل در جایگاه سوم، هواوی در جایگاه دوم و سامسونگ در جایگاه اولین شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند قرار گرفته‌اند. در سال 2018 سامسونگ 291.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی عرضه کرده بود و 20.3 درصد از سهم فروش بازار را در اختیار داشت.

اما سامسونگ در سال ۲۰۱۹ رشد قابل قبولی داشته و موفق شده است تا 295.1 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به بازار جهانی عرضه کند و 20.9 درصد از سهم فروش بازار جهانی را بدست بیاورد. در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ اپل با عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۱ فروش بسیار خوبی را در سطح جهانی تجربه کرد و برای مدتی از سامسونگ سبقت گرفت، اما در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفت.

میزان فروش سامسونگ در سه ماهه چهارم سال 2019 به نسبت سال 2018 نزدیک به 1 درصد کاهش داشته است و تنها 18.4 درصد از بازار جهانی موبایل را در اختیار داشت؛ اما در مجموع سامسونگ موفق شد تا در سال 2019 جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان حفظ کند و میزان سود خالص سالانه خود را به نسبت سال گذشته افزایش دهد.

در حال حاضر هواوی به عنوان خطرناک‌ترین و سرسخت‌ترین رقیب سامسونگ شناخته می‌شود که با وجود تحریم‌های شدید آمریکا به رشد خود در بازار جهانی ادامه می‌دهد. هواوی در سال 2018 حدود 14.4 درصد از سهم فروش بازار جهانی موبایل را در دست داشت که این میزان در سال 2019 به 17 درصد افزایش یافته است.

البته با توجه به تشدید تحریم‌های آمریکا شرایط رشد برای شرکت هواوی در سال 2020 بسیار سخت‌تر خواهد شد، اما این شرکت بارها ثابت کرده است که در شرایط سخت تجاری هم می‌تواند به رشد خود ادامه دهد و همچنان به دنبال کسب جایگاه سامسونگ در بازار جهانی موبایل است.

نظر شما درباره عملکرد تجاری شرکت های مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

و خواهد ماند…

Dirilis

از کجا مطمعنید هیچکس از فردا خودش خبر نداره چه برسه به یه شرکت بزرگ

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

#عجب

Arshia1

سر سخت ترین رقیب سامسونگ شیائومی هست نه هواوی

The Destroyer

در حال حاضر با وجود تحریم‌های هواوی رقابت به هیچ‌وجه عادلانه نیست…
چه از این نظر که هواوی در بازار جهانی افت فروش رو تجربه میکنه در صورتی که باید رشد کنه و چه از این نظر که الان تو یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دنیا به خاطر حمایت دولت کاملا کفه ترازو به سمت هواوی هست و بقیه به شدت افت فروش داشتن…
اما خب چه کنیم که این سیاست‌مدارها نمیذارن رقابت سالم در هیچ زمینه‌ای به طور کامل پابرجا باشه…

نیما عرفانی

اطلاعاتی از برخی مشخصات دوربین اکسپریا ۱.۱ لو رفت
https://m.gsmarena.com/sony_xperia_1_1_camera_specs-news-41289.php
*****
توضیح شیائومی برای اینکه چرا عملی شدن دوربین زیر نمایشگر به زمان بیشتری نیاز داره
https://www.gizchina.com/2020/01/30/xiaomi-explains-why-smartphones-with-cameras-under-the-screen-will-take-longer/

نیما عرفانی

ترکیب ماژول دوربین اکسپریا ۱.۱ روی کاغذ فوق العاده ست ، حالا باید صبر کرد و دید که این خبر قطعی میشه یا تغییر پیدا میکنه.

Mani

تو یه لقمه بودی……

Milad7

عشق است سامی 🙂

pooria

مطمعنا تا ترامپ هست شیائمی هم هیچ وقت اول نمیشه و همینطور بقیه کمپانی هایی که بر خلاف سیاست های ابر قدرت جهان پیش روی کنند .
مطمئنا یه نفر زیر فشار طی یک سال خورد نمیشه بلکه در سالیان طولانی تر بسیار فرسوده و در نهایت هم نابود میشه این عینا سرنوشت هواویه . تنها راه هواوی خودکفا شدن در هنه چیزه که خیلی محاله

ali.k77

کاش سونی ، اچ تی سی ، ال‌جی و بلک بری هم تو این لیست بودند مخصوصا سونی دوست داشتنی 💔

Amir galaxy

ای جان😍

Chalton

خوب داریم میریم به سمت سیزدهمین سال پرفروش ترین برند موبایل یعنی سامسونگ👌👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)