حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هند دومین بازار پرفروش موبایل در دنیا شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | موبایل

دیشب درباره عبور ویوو از سامسونگ در هند در چارک چهارم سال ۲۰۱۹ و سقوط برند کره ای به رتبه سوم برای شما نوشتیم. امروز اما خبر می رسد که هند دومین بازار پرفروش موبایل در دنیا شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هند دومین بازار پرفروش موبایل در دنیا

هند دومین بازار پرفروش موبایل در دنیا

هند دومین بازار پرفروش موبایل در دنیا

چندین سال پیش چین تبدیل به بزرگترین بازار گوشی های هوشمند شد که البته برای دستیابی به این هدف، آمریکا را شکست داد. در حالی که برای چندین سال ایالات متحده آمریکا به عنوان دومین بازار بزرگ اسمارت فون ها شناخته می شد، این موضوع سال گذشته میلادی تغییر کرد. بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی Counterpoint Research، در سال ۲۰۱۹ در کشور هند 158 میلیون گوشی هوشمند فروخته شده است.

شرکت های چینی در سال های اخیر رشد زیادی داشته اند که یکی از دلایل اصلی آن، قیمت مقرون به صرفه است. این موضوع باعث افزایش فروش گوشی های هوشمند در کشور هند شده است. 72 درصد از گوشی های فروخته شده در این کشور توسط یکی از شرکت های شیائومی، ویوو، ریلمی و اوپو به تولید رسیده است.

در حالی که برندهای چینی فروش بالایی را در این کشور تجربه کرده اند، شرکت های دیگر نیز سهم مناسبی داشته اند. برای مثال اپل به علت کاهش قیمت آیفون XR و همچنین معرفی آیفون ۱۱ فروش مناسبی را برای خود رقم زده است. سامسونگ، بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند نتوانسته فروش خود را در سال ۲۰۱۹ افزایش دهد، البته در حقیقت فروش این برند کره ای با کاهش ۵ درصدی مواجه شده است.

عبور ویوو از سامسونگ در هند در چارک چهارم سال ۲۰۱۹ و سقوط برند کره ای به رتبه سوم

شکست ایالات متحده آمریکا توسط کشور هند موضوع چندان عجیبی نیست، چرا که جمعیت این کشور بسیار بیشتر از آمریکا بوده و همچنین یکی از بازارهای نوظهور محسوب می شود. قدرت خرید مردم این کشور در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و افراد بیشتری قادر به خرید گوشی های هوشمند هستند. احتمالا شرکت های مختلف در سال های آینده گوشی های مخصوص بازار هند را تولید می کنند تا فروش خود را افزایش دهند.

نظر شما چیست؟ همین حالا هم بازار هند مورد توجه اکثر برندها هست و حتی شاهد تولید گوشی اختصاصی برای این بازار هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

وای این

Mohammad 13759

#این
قدرت خرید مردم این کشور در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده و افراد بیشتری قادر به خرید گوشی های هوشمند هستند.

Dr.Nazer

#این بین‌المللی می‌شود…

Chalton

.
مقامات پکن اعلام کردند که برخی از بیمارستان‌های این شهر در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری کشنده در “ووهان” از داروهای ایدز برای درمان مبتلایان به کروناویروس جدید استفاده می‌کنند.
.
برخی از اخبار فضای مجازی حاکی از آن است که استفاده از داروی ایدز در درمان بیماری ناشی از کروناویروس جدید موثر بوده و بر اساس بیانیه کمیسیون بهداشت شهرداری پکن، کمیسیون بهداشت ملی چین نیز استفاده از این دارو را تاکید و اعلام کرده که داروهای لوپیناویر ریتوناویر در انبارهای دارویی پکن موجود است.
.
تاکنون سه بیمارستان در پکن برای بستری و درمان بیماران کروناویروس تعیین شده که هر سه، درمان با داروهای ایدز را آغاز کرده‌اند.
.
لوپیناویر و ریتوناویر دو داروی ضد ویروسی هستند که توانایی اتصال ویروس HIV به سلول‌های سالم و تکثیر آن‌ها را مسدود می‌کنند و اغلب برای درمان بیماری ایدز به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
.

Milad7

امان از این جمعیت زیاد 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)