حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ با چیپست پرچمدار قدیمی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فلیپ دومین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود که طراحی کاملا متفاوتی دارد. گفته می شود که سامسونگ می خواهد این دستگاه را با قیمت متعادل تری به بازار عرضع کند. به نظر می رسد این کاهش قیمت اما هزینه هم دارد! گفته می شود که گلکسی زد فلیپ با چیپست پرچمدار قدیمی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چیپست گلکسی زد فلیپ

اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس

گلکسی Z Flip سامسونگ مطمئناً تا حد زیادی تغییر طراحی خواهد کرد اما احتمالاً ما نمی توانیم درباره مشخصات آن هم همین حرف را بزنیم. چند روز پیش بود که لو رفت گلکسی زد فلیپ به یک دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت مجهز خواهد شد. در حالی که در جلو یک سنسور 10MP پیدا خواهیم کرد.

امروز اما ماکس وینباخ از XDA Developers به تازگی گفته که Galaxy Z Flip همچنان پرچمداران سال گذشته به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز خواهد شد. مطمئناً وجود اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس در گلکسی Z Flip یک عقبگرد است اما باید این نکته را در نظر بگیریم که سامسونگ مدتی است که روی این دستگاه کار می کند.

بنابراین احتمالا برای آنها آسان تر است که به جای تعویض آن برای اسنپدراگون ۸۶۵ جدید  از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که آزمون خود را پس داده و قابل اعتماد است استفاده کنند. در هر صورت این چیپست باید با 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری بین ۳۳۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر جفت شود.

مطابق گفته منبع ما این اسمارت فون باید از یک اسکنر اثر انگشت به سبک قدیمی روی لبه دستگاه برخوردار باشد. این گشوی تاشو همراه با پشتیبانی از شارژ بی سیم و شارژ معکوس بیسیم ارایه خواهد شد. این بدان معناست که در صورت تمایل می توانید تلفن خود و سایر دستگاه ها، یعنی مثلا هدست های کاملا بی سیم را شارژ کنید.

البته چیزی که بیشتر جالب توجه است، اندازه صفحه نمایش در Galaxy Z Flip خواهد بود. ما در مورد پنل 6.7 اینچی AMOLED بزرگ با نسبت تصویر 20: 9 صحبت می کنیم. این نمایشگر با “Samsung Ultra Thin Glass” سامسونگ پوشانده می شود. اکنون، ما می دانیم که اندازه صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ در حالت بازشده بزرگتر از چیزی مانند Motorola RAZR 2019 که ۶.۲ اینچ است، خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی زد فلیپ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

ولش کن فقط استقلال 😄😂

Armin.Technology

یه 865 میزاشتی.حالا یکی پرچمداراشه.سامسونگ چرا با روح و روان ما بازی می کنی.من که فنتم چرا😔🤔

smartiz

قیمتش ک بالاست چرا توی چیپست صرفه جویی کرده؟

_V_

موتورولا اسنپ ۷۱۰ گذاشته استاد،،بدون UTG و…

بذارید معرفی شه

البته که موتورولا و سونی و اینا نمیشه ازشون برای بهتر نشون دادن یکی دیگه استفکده کرد چون اینا کلا قیمتاشون بالاس،،ولی فعلا تنها رقیب این گوشی همونه

Armin.Technology

والا منم گیرم.این چه وضعشه

Amir galaxy

مناسبه

Milad7

خساست به خرج داده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)