حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با تحویل ۱۰ ماهه

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

شرایط پیش فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با تحویل ۱۰ ماهه اعلام شد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات جک (JAC) در ایران، خودروهای جک اس ۳ را به صورت پیش فروش به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا شرایط فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با تحویل ۱۰ ماهه را مرور کنیم.

جک اس ۳

جک اس ۳

به تازگی کرمان موتور پیش فروش جک S3 اتوماتیک را آغاز کرده است. همچنین برای خرید این خودرو روش های پرداخت متنوعی در نظر گرفته است. قیمت مصوب این خودرو ۲۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از طرف شرکت اعلام شده است. زمان تحویل جک S3 آبان ماه سال آینده (۱۳۹۹) است.

شرایط پیش فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با پرداخت دو مرحله ای

پرداخت مبلغ ۱,۰۸۷,۵۰۰,۰۰۰ریال با ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال تخفیف در مرحله اول که مابقی آن همزمان با ارسال دعوت نامه باید پرداخت گردد.سود مشارکت این طرح ۲۱ درصد در نظر گرفته شده است. در صورت پرداخت مبلغ خودرو به صورت دو مرحله ای وضعیت سند خودرو آزاد است و در رهن شرکت نمی باشد.

شرایط پیش فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با پرداخت سه مرحله ای

برای ثبت نام در این طرح باید مبلغ ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال همزمان با ثبت نام خودرو پرداخت نمایید. در مرحله دوم مبلغ ۲۱۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال دریافت می گردد. مابقی قیمت خودرو باید در زمان ارسال دعوت نامه پرداخت شود. سود مشارکت در این طرح ۱۹ درصد و وضعیت سند آزاد است. همچنین تخفیف ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی در این روش برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

شرایط پیش فروش جک اس ۳ بهمن ۹۸ با پرداخت  چهار مرحله ای

در این روش قیمت کل خودرو در ۴ مرحله صورت می گیرد. مبلغ ۶۵۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال در زمان ثبت نام دریافت می گردد. در دو مرحله بعد باید مبلغ ۲۶۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال پرداخت شود. تکمیل پرداخت در زمان ارسال دعوت نامه انجام می گیرد. سود مسارکت در این روش ۱۷ درصد و سند در رهن شرکت است. قابل ذکر است که تسهیلات ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریالی با بازپرداخت ۱۸ماهه و با سود ۹ درصد در این طرح وجود دارد.

«رنگ های ارائه شده در این طرح سفید و مشکی است»

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

شاید جهان ما جهنم سیاره دیگری باشد و ایران تهه جهنم.

Milad7

محصولات جک کیفیت خوبی دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)