حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو ایکس ۲ (Poco X2) همان نسخه 4G ردمی کی ۳۰ در هند خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو برند مستقل از شیائومی شده است و مشخصا برنامه ای تازه برای خود خواهد داشت که در آن جای تعداد بیشتری دستگاه به جای یک پرچمدار اقتصادی است. یک میان رده اقتصادی می تواند انتخاب خوبی برای این برند باشد. در حالی که ردمی دستگاه های اقتصادی تر از شیائومی تولید می کند، شاید پوکو بخواهد دستگاه های اقتصادی تر از ردمی ارایه کند و این تقریبا مرز قیمت گذاری را به سمتی پیش می برد که شاید باورکردنی نباشد. گفته می شود پوکو ایکس ۲ (Poco X2) همان نسخه 4G ردمی کی ۳۰ در هند خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پوکو ایکس ۲

پوکو ایکس ۲

پوکو ایکس ۲

از اواخر سال گذشته ، این شرکت همچنین برای یک “فصل ۲” در رسانه های اجتماعی اقدام به ارسال تیزرهایی کرده است و آنها مصاحبه هایی را انجام داده اند که تأیید می کند که یک تلفن جدید در حال آماده شدن است. اکنون شواهدی در دست داریم که نشان می دهد این تلفن جدید می تواند یک ردمی Redmi K30 4G باشد.

میان رده های خوش قیمت Redmi K30 4G و Redmi K30 5G هر دو در اواخر سال گذشته در ماه دسامبر در چین ارایه شدند شدند. Redmi K30 4G که با نام «ققنوس» شناخته می شود ، از پردازنده اسنپدراگون 730G برخلاف اسنپدراگون 765G موجود در K30 5G بهره می برد. حتی قبل از معرفی آن ، ما شاهد شواهدی از ساختن یک دستگاه با نام “ققنوس” بودیم که نشان می داد این گوشی به بازار هند عرضه می شود.

سپس  اواخر سال گذشته، یک شخص نمایندگی ثالث دستگاهی با نام ردمی کی ۳۰ 4F با “رام جهانی” از پیش نصب شده را لیست کرد. این کاملاً عجیب بود از آنجایی که شیائومی دستگاه را در سطح بین المللی ارایه نکرده است و رام جهانی را برای این دستگاه منتشر نکرده است. یکی از تصاویر موجود در لیست نام مدل دستگاه با عنوان “POCO X2” را نشان می دهد و نشان می دهد که نسخه جهانی Redmi K30 4G واقعاً با نام تجاری POCO ارایه می شود. با این حال از آنجا که فروشندگان قبل از فروش دستگاهها به شخصی سازی نرم افزار می پردازند، ما در ابتدا به حقانیت این اطلاعات اطمینان نداریم.

به دنبال این رشته از اتفاقات، اوایل امروز یکی از اعضای XDA که یکی از مشاوران مکرر و مورد اعتماد شیائومی است، فاش کرد که یکی از دوستان لهستانی وی ردمی کی ۳۰ 5G با کدنام Phonix را با رامی به نام Phonixin مشاهده کرده است. او تصویری به اشتراک گذاشت و همچنین یک اسکرین رکورد که همچنین POCO X2 را به عنوان نام مدل نشان داد.

به این صورت مشخص می شود که پوکو ایکس ۲ همان ردمی کی ۳۰ 4G برای بازار هند خواهد بود. این که پوکو بخواهد دستگاه خود را در بازار جهانی ارایه کند، هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره این دستگاه های یکسان با نام‌های متفاوت از شیائومی چیست؟! من شخصا با آن مشکل دارم.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

شاید به ایرانم برسه بزودی …

HuaweiMAN

منم موافقم با شما
این نام گذاری گیج کننده مناسب نیست
منتظر پوکو ایکس ۲ هستم

amer

سلام جناب عطایی سونی قراره از سنسور جدیدIMX708که در این گوشی به کار گرفته میشه رونمایی کنه باتشکر

Lovers of God

🤔 نام گذاری بدیه

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

🤨

Mahdi

ولی این رنگ سفیده خوشگله ها

The Destroyer

آبیش هم خیلی خوشگله…

Amir galaxy

این برای ایران بهتره

Aпɢεʟ

از دست این شیائومی

Armin.Technology

اخه اینم اسمه ؟ حالا پوکو چیکار داره به ردمی🙁🤔

Milad7

قاب پشتی این گوشی را دوست دارم

Dr.Nazer

به‌ نظرم اگه یه گوشی جدید و متفاوت با نام پوکو معرفی بشه خیلی بهتره 🙂

Moeinjavadein

این طور که مشخصه قیمتش 235 دلاره که قیمتش نباید تو ایران بالای 5 تومن بشه ولی تو ایران هیچی قابل پیشبینی نیست 😔 خدا کنه زودتر بیاد ایران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)