حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ در هند برای تولید صفحه نمایش

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

داستان‌ راه اندازی خط تولید نمایشگر در هند توسط سامسونگ بحث جدیدی نیست. با این حال دریافت چراغ سبز از سوی دولت هند سبب شده این مسئله شکل جدی‌تری به خود بگیرد و حال طبق اعلام سامسونگ، این خط تولید تا ماه آپریل سال میلادی ۲۰۲۰ آغاز به کار خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ در هند برای تولید صفحه نمایش صحبت کنیم.

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ

آنطور که پیداست این واحد ارزشی در حدود ۵۰۰ میلیون دلار خواهد داشت و در شهر نیدا هند، محلی نزدیک به بزرگترین خط تولید گوشی سامسونگ در جهان، ساخته خواهد شد. این واحد کار خود را با تولید نمایشگر گوشی‌های هوشمند آغاز خواهد کرد و در ادامه خطوط تولید نمایشگر ابزارهای پوشیدنی، لپ‌تاپ، تلویزیون و… نیز به آن اضافه خواهد شد.

خط تولید جدید سامسونگ در هند، در رقابت این کمپانی با رقای چینی فعال در بازار هند کمک شایانی به این کمپانی خواهد کرد چراکه نمایشگر در حال حاضر یکی از گران‌قیمت‌ترین قطعات گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود و تولید آن در محلی نزدیک با خط تولید گوشی و همچنین بازار عرضه، می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه تمام شده به همراه داشته باشد.

این حرکت سامسونگ همچنین لطفی به دولت کشور هند نیز محسوب می‌شود چراکه احداث این خط تولید می‌تواند ضمن اشتغال‌زایی برای این کشور ارزآوری نیز به همراه داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلار سامسونگ در هند برای تولید صفحه نمایش می تواند در تولید این شرکت تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Lovers of God

😳 👏👌

Mahdi

خوبه تو هند هم داشته باشه

_V_

Galaxy Z
Galaxy Z Flip
Galaxy Z Fold

Chalton

👏👍با اختلاف بهترین صفحه‌نمایش‌های موبایل

Amir galaxy

پنل موبایل سامسونگ یه جورایی مثل پردازنده اسنپدراگون هست
.
.
.
.مطمئنا خودتون میتونین بین این دوتا یه چیز مشترک پیدا کنین🌹

Milad7

the best

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)