حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپاد اپل ۵۰ درصد بازار هندزفری های کاملا بی‌سیم را در دست دارد

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | اپل

اپل با آیفون ۷ از جک ۳.۵ میلی متری صدا خداحافظی کرد و با آیفون X با تبدیل آن درون جعبه هم وداع گفت. در نتیجه کاربران این برند که البته دست و دل‌باز هم هستند، به ایرپاد رجوع کردند. اپل با فروش ۶۰ میلیونی ایرپاد توانسته حداقل ۵۰ درصد بازار هندزفری های کاملا بی‌سیم را در اختیار خود بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره موفقیت ایرپاد اپل در سال ۲۰۱۹ صحبت کنیم.

ایرپاد اپل

ایرپاد پرو

البته از آنجا که اخیرا ایرپاد پرو نیز به این عرصه راه پیدا کرده، مشخص نیست که اکثر سهم این بازار که به اپل اختصاص پیدا کرده، مربوط به کدام سری است.

گزارش جدید Strategy Analytics  حاکی از آن است که اهالی کوپرتینو در حال حاضر، بازار هدفون‌های بی سیم را در اختیار خود گرفته اند. ایرپاد سری یک، اولین محصول اپل در این حوزه در سال ۲۰۱۶ معرفی و روانه بازار شد. در ابتدا، تمامی اهالی دنیای تکنولوژی، زبان طراحی ایرپادها را به سخره گرفتند، اما هم اینک اکثر شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی، سعی در الهام گرفتن از سبک و سیاق طراحی آن دارند.

ایرپاد اپل همچنین در آخرین بررسی‌ها، در لیست ۱۰ محصول برتر دهه گذشته نیز قرار گرفت. از آنجا که استفاده از محصولات بی سیم رفته رفته در حال گسترش است، تولید کنندگان هدفون‌های وایرلس نیز در تلاش هستند تا تعداد گجت‌های خود در این زمینه را افزایش دهند.

همان طور که اشاره شد، اپل در حال حاضر ۵۰ درصد بازار هدفون‌های وایرلس را در دست گرفته و سامسونگ و شیائومی به ترتیب با کمتر از ۱۰ درصد، در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند.

Strategy Analytics بر این باور است که تا سال 2024، تعداد هدفون‌های بی‌سیم در سراسر دنیا به 100 میلیارد عدد خواهد رسید. از آنجا که اپل در سال گذشته توانسته به فروش 60 میلیونی دست پیدا کند و سهم 50 درصدی از این بازار را نیز در اختیار دارد، لذا سهم تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه به صورت مشترک، به 60 میلیون عدد رسیده است.

از آنجا که به عرضه نسل سوم ایرپادها نزدیک می‌شویم و از طرف دیگر اپلی‌ها تکنولوژی این محصولات را به هدفون‌های Beats نیز اضافه کرده‌اند، لذا باید منتظر ماند و دید که در آینده، چه داستان‌هایی برای هدفون بی سیم این کمپانی پیش خواهد آمد.

نظر شما چیست؟ شما هندزفری کاملا بیسیم دارید؟ نظر شما درباره این فناوری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

ماشالله⁦❤️⁩😉

ahmad

در شرف خریدن ایرپاد ۲ هستم پرو خیلی گرونه

Aпɢεʟ

😉همشون زیبا و با کیفیت هستن حتما بخر ⁦❤️⁩

Mahdi

همون یکش به برندای دیگه می ارزه

japan

سونی کووو

UnderTaker

‘همان طور که اشاره شد، اپل در حال حاضر ۵۰ درصد بازار هدفون‌های وایرلس را در دست گرفته و سامسونگ و شیائومی به ترتیب با کمتر از ۱۰ درصد، در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند.’

البته جا به جا نوشتید، شیائومی رتبه دوم رو بعد از اپل در اختیار داره و سامسونگ هم سوم.

اینم تصویری که موسسه Strategy Analytics منتشر کرده و سهم هر شرکت رو مشخص کرده.

http://8upload.ir/uploads/f199096443.jpg

Dr.Nazer

اساتید یه سوال داشتم :
دیجی‌کالا دو مدل هنذفری بلوتوث شیائومی داره، یکی Earbuds Basic و اون یکی هم Redmi Airdots که تقریباً باهم هم‌قیمت هم هستن…
حالا میخوام بپرسم که این دو مدل در مشخصات و کیفیت صدا و شارژ و … باهم تفاوتی دارن یا فقط تفاوت در نسخه گلوبال و چینه؟

_V_

رگباری کامنت نده دوستان ببینن این کامنتتو

Aпɢεʟ

لینک شون رو میزاری ببینم ⁦:-)⁩

_V_

دوستم ایرداتز داره

باحاله

Aпɢεʟ

ردمی ایرداتس به نظر بهتر میاد ⁦:-D⁩

m.b

از دیجیکالا سعی کن نگیری… گرونفروشه…

Dr.Nazer

نه واسه خودم نمیخوام یکی از دوستامه همیشه وسایلشو از دیجی‌کالا سفارش میده، حالا ایربادز بیسیک سفارش داده میگه اگه فرق خاصی دارن کنسل کنم ایرداتس سفارش بدم…

m.b

من هر دو رو ندیدم والا… فقط ردمی رو دست گرفتم و کار کردم…

Milad7

ایرپاد ها کیفیت فوق العاده ای دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)