حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرپادهای اپل با تمام گوشی‌های هوشمند سازگار خواهند بود

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

زمانی که اپل از ایرپاد‌ (AirPod)‌های جدید رونمایی کرد، انتظار داشتیم این گجت همراه با دستگاه اصلی در دسترس قرار بگیرد. اما بر خلاف انتظارات، اپل تصمیم گرفت همراه با آیفون ۷ در جعبه یک ایرپاد(EarPods) با پورت لایتنینگ قرار دهد. پس اینجا می‌توانستیم حدس بزنیم که به احتمال زیاد AirPod می‌تواند با دستگاه های دیگری ارتباط برقرار کند  ولی به یاد جمله زمان رونمایی افتادیم. “AirPod نیاز دارد با دستگاه‌هایی با iOS 10 و یا watchOS یا حتی macOS Sierra ارتباط برقرار کند. ” اما در نهایت باید بگوییم که اگر دستگاهی به جز اپل هم دارید، می‌توانید از این محصول جذاب استفاده کنید. در ادامه همراه باشید.

وب‌سایت The Verge در این رابطه گزارشی منتشر کرده است که اطلاعات خوبی را به ما می‌دهد. اگر به یاد داشته باشید برای شما گفتیم که ایرپاد‌های جدید اپل بهترین عملکرد ممکن را با دستگاه‌های اپلی خواهند داشت. در ایرپاد پردازنده‌ای خاص به کار رفته است که اعلب در محصولات Beats شاهد آن هستیم. اما اگر شما بخواهید این گجت را با دیگر محصولات متفرقه غیر اپلی متصل کنید، همانند یک هندزفری بلوتوث خواهد بود.

apple-airpods-pairing-640x429

البته این را هم در نظر داشته باشید که عملا بسیار از ویژگ‌هایی هیجان انگیز آن من جمله برقراری سریع ارتباط و استفاده از امکانات سیری یا هر دستیار صوتی بر روی دستگاه های غیر اپلی غیر فعال است. شما فقط باید به یک نکته توجه داشته باشید که قرار است ۱۶۰ دلار هزینه کنید! این که آیا این هزینه ارزش دارد یا خیر بماند اما خب بد نیست در مورد فکر کنید. زیرا ایر پاد از نظر طراحی محصولی حائز اهمیت به شمار می‌رود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/09/airpods-will-work-with-non-apple-devices/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

تو ایران قیمتش تنده
حدود ۸۰۰ در میاد احتمال زیاد

kayhan karami

ی مقایسه بین این و گیر آیکان بزارید عالیه

S.paeez

آره خیلی خوب میشه ? البته اگر بشه که صبر کنیم فروشش شروع بشه و بدست وبسایت ها رو کسایی که بررسی میکنند برسه ??

Mehdi Sadeghi

کاش حالا که جک هدفون رو برداشته این رو به جای هدفون معمولیش توی پک گوشی قرار میداد
محشر میشد ولی خب قیمتش انقد زیاده که… :unsure:

galaxy

با همه گوشها سازگار نیست متاسفانه ۰ون تو گوشی نیست و سری هم نداره که سایز کنیم و اگه یکم لق بزنه هر آن امکان داره بیوفته

Ramin 8890 gamer

آقا میگم یه نفر تو یوتیوب این سیمشو برید و بجای ایرپاد ازش استفاده کرد !! :||
اساتید محترم…
آیا این امکان داره ؟
بعید میدونم آخه ://

no bias

سلام این تو description ویدیو بود

“P.S obviously don’t ever try doing this,video made just 4 fun!”

:))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....