حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اکتیو ۲ در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

با معین شدن تاریخ ۲۲ بهمن برای معرفی خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخصا سامسونگ بخش بزرگی از معرفی هیجان انگیز این فصل خود را خرج می کند. نمایشگاه MWC 2020 یا کنگره جهانی موبایل در بارسلون نیز یک حضور مهم برای همه شرکت ها به شما می رود. به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد آن جا دست خالی نباشد و شاید گلکسی واچ اکتیو ۲ در نمایشگاه MWC 2020 معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی واچ اکتیو ۲ در نمایشگاه MWC 2020

وب سایت Galaxy Club به تازگی موفق به کشف سریال نامبری از یک محصول شده است که به احتمال زیاد، به یک ساعت هوشمند مرتبط است. این دستگاه با شماره ساخت SM-R840 به ثبت رسیده که شباهت زیادی به مدل‌های قدیمی ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارد و به نظر می‌رسد که در رویداد Unpacked، باید انتظار معرفی چنین گجتی را نیز داشته باشیم.

سامسونگ به تازگی از گلکسی واچ اکتیو و Galaxy Watch Active 2 رونمایی کرده است، اما برند اصلی، یعنی گلکسی واچ هنوز در هاله‌ای از ابهام بوده و باید ببینیم که آیا نسخه جدید این محصول در رویداد Unpacked معرفی می‌شود یا خیر.

متأسفانه در حال حاضر، به جز شماره ساخت و ظرفیت باتری دستگاه که 330 میلی آمپر ساعت گزارش شده، اطلاعات دیگری در مورد این ساعت هوشمند در دسترس نیست. سامسونگ سال گذشته، کلیه ویژگی‌های Galaxy Watch Active و نسخه دوم آن را طی یک آپدیت نرم‌افزاری، به گلکسی واچ اضافه کرد. لذا کمی مشکل است که بخواهیم در مورد مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Watch 2 صحبت کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی واچ ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

توی عنوان فکر میکنم باید اکتیو رو بردارید

Chalton

👏♥️😍🌹👑

Milad7

منتظریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)