حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 32 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ مدتی است که دیگر لزوما بهترین دوربین موبایل را ارایه نمی کند اما فاصله زیادی هم تا صدر ندارد. به نظر می رسد کره‌ای ها تلاش ویژه‌ای دارند تا در گلکسی اس ۲۰ این اختلاف را از منفی به مثبت تغییر دهند. امشب مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰

مشخصات دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰

همانطور که می‌دانید دوربین اصلی سری گلکسی اس ۲۰ قرار بود تا سنسوری با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد اما ظاهرا سیاست‌های سامسونگ این سنسور را تنها برای دستگاه گلکسی اس ۲۰ اولترا در نظر گرفته است. همچنین برخلاف تصورات این سنسور، سنسوری که در شیائومی می نوت ۱۰ استفاده شد نخواهد بود. سنسور می نوت 10 S5KHMX است و سنسور استفاده شده در گلکسی اس ۲۰ اولترا S5KHM1 است و به احتمال زیاد نسخه بهبود یافته سنسوری خواهد بود که در می نوت ۲۰ استفاده شده است.

در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض با سنسور S5KGH1 نیز در کنار دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. این سنسور کیفیت 44 مگاپیکسلی دارد و سایز سنسور 2.65/1می‌باشد. همچنین در کنار این موارد سایز پیکسل‌های این سنسور 0.7 میکرومتر خواهند بود که با فیلتر Tetra Cell همراه خواهد شد. سنسور تل فوتوی دوربین گلکسی اس 20 اولترا نیز IMX586 خواهد بود که در کنار پیکسل‌هایی با سایز 0.8 میکرومتر از کیفیت 48 مگاپیکسلی در کنار Quad Bayer همراه خواهد شد.

در کنار تمامی این موارد دوربین TOF با سنسور IMX518 نیز برای گلکسی اس 20 اولترا در نظر گرفته شده است که وظیفه تشخیص عمق را به عهده دارد تا با استفاده از آن توانایی عکاسی پرتره با دقت بالاتری را داشته باشید.

فقط دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

سامسونگ برای گلکسی اس ۲۰ پلاس نیز مشخصات خوبی را در نظر گرفته است. برخلاف سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین اصلی این دستگاه سنسور 12 مگاپیکسلی IMX555 را با اندازه پیکسل 1.8 میکرومتر خواهد بود اما دوربین تل فوتو این دستگاه نسبت به دوربین تل فوتو گلکسی اس 20 اولترا از بهبود چشم گیری برخوردار خواهد بود و سامسونگ به جای استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 از سنسور 64 مگاپیکسلی S5KGW استفاده کرده است.

دوربین فوق عریض در نظر گرفته شده از کیفیت 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که سنسور آن S5K2LA است. همچنین همانند گلکسی اس 20 اولترا یک سنسور TOF نیز برای عکاسی پرتره بهتر در نظر گرفته شده است اما برخلاف گلکسی اس 20 اولترا سنسور IMX516 برای اس 20 پلاس استفاده شده است.

دوربین‌های فوق عریض، واید و تل فوتو در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 پلاس برای گلکسی اس 20 نیز در نظر گرفته شده است اما با این وجود که برای این نسخه خبری از سنسور TOF نیست.

هر سه مدل سری گلکسی اس 20 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی IMX374 با اندازه سنسور  3.2/1 و اندازه پیکسل 1.22میکرومتر در نظر گرفته شده است که کیفیت خوبی را برای شما ثبت خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ این مشخصات برای دوربین خانواده گلکسی اس ۲۰ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
32 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

مشخصات کامل سری اس 20:
comment image

Mohammad 13759

واقعا اگه ۱۲۰ هرتز باشه هیشه باید پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی امپر همراه کاربر باشه با اگزوز ۹۹۰ ااا ببخشید اگزینوس .

✔ TVKade

صفحه 120 هرتز حدود 15 درصد بیشتر باتری میخوره که با افزایش ظرفیت باتری جبران کرده بنابراین مشکلی نیست دوام باتری در حد پرچمدارهای پارساله.

Mohammad 13759

در عمل باید دید چجور کیفیتی ثبت میکنند حالا پیکسل کم یا زیاد کنند

_V_

سلفی ۴۰ مگاپیکسله تو S20 U

Aпɢεʟ

مازا فازا سامسونگ 😄اگه مگاپیکسل برای سامسونگ توی زوم نسخه اس ۲۰ الترا اهمیتی نداره…پس چرا از دوربین اصلی پر مگاپیکسل استفاده کرده 😂🤦

_V_

رزولوشن دوربین تله فوتو هست که به زوم کمک میکنه نه دوربین اصلی!…

Aпɢεʟ

نگرفتی میگم دوربین تله فوتو نسخه قوی تر چرا مگاپیکسل کمتری داره ؟؟

_V_

دلیلشو نمیدونم،،،ولی حتما یه چیزی هست اون وسط که اینکارو کردن

✔ TVKade

چون سنسور 48 مگاپیکسلی الترا بهتر از 64 بقیه است. اگر توی مشخصات عکسی که بالا دادم دقت کنید سنسور 48 مگاپیکسلی نسخه الترا توانایی زوم 10 برابری داره در حالیکه 64 دیگر نسخه ها نهایتا زوم 3 برابری دارن.

Aпɢεʟ

استاد تیویکده 🌹 سنسور سونی imx 586 که به عنوان سنسور اصلی بکار می‌رفت استفاده کرده درسته؟؟

ramin123

فکر کنم به خاطر سایز سنسور اصلی نسخه الترا باشه که دیگه فضایی برای سنسور تله بزرگتر نذاشته باشه. ضمن این که اگه شایعه زوم اپتیکال 10 برابری هم درست باشه، بازم نشون میده که فضا برا سنسور بزرگتر نبوده!!
در مورد دوربین اصلی هم که برا عکاسی 9 تا پیکسل رو با هم یکی می کنه و یه تصویر 12 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 2.4 تحویل میده و از اون جا که بخواد قابلیت 8k رو هم اضافه کنه، حداقل رزولوشن دوربین باید حدود 34 مگاپیکسل باشه که بتونه اونو ساپورت کنه، با این تفاسیر به نظر نمیاد هدفش صرفا بازی با اعداد باشه. اگه غیر این بود خود هم دوربین پرمگاپیکسل صرف رو نمی پسندیدم.

ahmad

دوستان یه سوال دارم بدون محدودیت بودجه بهترین هندفری بلوتوثی کدومه ایرپاد پرو یا جبرا ۷۵ یا سونی .. ملاکم کیفیت صدای مکالمه و موزیک هست سونی عالیه ولی کیفیت صدای مکالمه میگن خوب نیس خودم نظرم ایرپاد ۲ اپل هست

Aпɢεʟ

اصلا رو محصولات اپل یه لحظه هم شک و تردید نداشته باش چشم بسته بخر⁦❤️⁩

_V_

به نظر من بهترین هست ایرپاد پرو و اکثر این سایت ها ایرپاد پرو اول یا دوم میدونن

ولی این نظر ها برای در نظر گرفتن تمامی بخش هاست و بودجه رو هم دخیل کردن

ببینید کدوم عنوان بیشتر مد نظرتونه

amer

سلام احمد جان ایرباد بی سیم مدل
WF-1000XM3
سونی بگیر حرف نداره
از من گفتن و از شما شنیدن

Dr.Nazer

هرکی برند خودشو میگه…🤦‍♂️

به‌نظر خودم ایرپاد پرو بهتره.

smartiz

Wooow

ramin123

واقعا عالیه. این که لنز تله فوتو و الترا واید رو هم ارتقا داده، جالبه. همیشه دوست داشتم عملکرد دوربین های سامسونگ رو با سنسور های بزرگ ببنیم. وقتی با سنسور 1/2.55 اینجوری رقابت می کنه با بقیه گوشی ها، سنسور 1/1.33 اینچی مدل الترا و حتی سنسور 1/1.7 مدل پلاس و معمولی چه جور عمل می کنه؟!!!

_V_

نوت ۱۰ پلاس نسل سوخته هست تو دوربین در برابر اس۲۰ آلترا

Mahdi

واقعا سنگ تموم گذاشته این سری فقط تنها مشکلی که باهاش دارم قاب دوربینه

amer

یا خدا ماشا…چقدر سنسور سونی 586،555،518،و در نهایت IMX374
سونی فقط از فروش این سنسورها به سامسونگ چقدر پول گیرش میاد خدا میدونه

Aпɢεʟ

عالیه عامر جان 🌹 سونی بیشتر از فروش موبایل داره درآمد زایی می‌کنه
هنوز سنسور های که واسه دوربین های حرفه ای میسازه به کنار .

mostafa3

imx516 یادت رفت بنویسی

amer

بله مصطفی عزیز 516هم هست

MohammadFarhaadi

احتمالا شاهد افزایش قیمت پرچمدارهای سامسونگ هم باشیم امسال.

Amir galaxy

عالی مثل همیشه 👌

cozmos

دوباره بازی کثیف مگاپیکسل شروع شد😷🥶

Aпɢεʟ

چه دشمنی با مگاپیکسل زیاد داری 😉😂؟

Milad7

فقط زوم 100 برابری 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)