حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو اف ۱۵ (Oppo F15) با مدیاتک هلیو پی ۷۰ و ۸ گیگابایت رم به قیمت ۲۸۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اوپو

اینکه بپرسید چرا “۱۵” باید بگویم خب سوال من هم هست اما خیلی مهم نیست، این محصولا اوپو بوده نامش این است به هر حال! امشب اوپو اف ۱۵ (Oppo F15) با مدیاتک هلیو پی ۷۰ و ۸ گیگابایت رم به قیمت ۲۸۲ دلار رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو اف ۱۵

اوپو اف ۱۵

اوپو اف ۱۵

گوشی اوپو F15 به عنوان جدیدترین نسل از سری F این تولیدکننده چینی معرفی شد. اگر ظاهرش آشناست باید بگویم که گوشی اوپو A91 ماه گذاشته با ظاهری مشابه در چین معرفی شده بود.

اوپو F15 از نمایشگر 6.4 اینچی آمولد با رزولوشن FH+ و نسبت تصویر 20: 9 بهره می‌برد. حسگر انگشت در زیر صفحه نمایش جای گرفته و همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن در ناچ قطره طور تعبیه شده است. این پنل با محافظ گوریلا گلس ۵ پوشیده شده است.

در پنل پشتی این گوشی، سیستم دوربین چهارگانه جای دارد که از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با یک اولترا بنفش 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنز می‌تواند عکس‌های ماکرو از فاصله 8-3 سانتی‌متر ثبت کند. حسگر 2 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج دیگر لنز‌های این گوشی هستند.

دوربین اوپو اف ۱۵

دوربین اوپو اف ۱۵

اوپو از چیپست مدیاتک هلیو پی ۷۰ پردازنده گرافیکی مالی G72 MP3 و رم 8 گیگابایت برخوردار است. حافظه داخلی 128 گیگابایت این گوشی از طریق درگاه میکرو SD قابل ارتقا است. این گوشی با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی همراه است و از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می‌کند. در خصوص نرم افزار، اوپو F15 با رابط کاربری Color OS 6.1 بر مبنای اندروید ۹ همراه شده است.

جدیدترین گوشی اوپو با قیمت ۲۸۲ دلار و در رنگ‌های سفید و مشکلی قابل دسترس است. فروش رسمی این محصول از  ۴ بهمن در بازار هند آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره اوپو اف ۱۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Afson

قیمتش خیلی تنده ولی خو دلبری می‌کنه طراحیش

smartiz

گوشیهای اوپو و ریلمی چه مشکلی دارن که به ایران نمیاد؟!

V800B

مشکلی ندارن
ولی بازار نمیطلبع
از طرفی بازاریابیهای ۳ برند
سام،شیا،هواوی مجال اینو نمیدن اینا بیان جولو
ورای این‌ موارد هنوز حواب خودشون ب طور کامل پس ندادن
و مورد اول بنده ب دوستانم میگم این گوشی(شیا)با این قیمت نسبت ب اون گوشی(سام)بهتره تو کتش نمیره ومیگه اون سامسونگه
یکمم خود اون برندها تو بازاریابی ضعیفن و سعی میکنن انلاین بفروشن تا هزینه کمتر داشته باشن

Afson

شناخته شده نیستن توی ایران هنوز و فقط عده محدودی که دنبال کننده هستن میشناسن .اکثرا پک چین هستن هستن و عدم ساپورت زبان فارسی و گوگل پلی وجود داره .مودم های ارتباطی داخلی با ایران هم خوانی کامل ندارد و باید در خرید گوشی های این برند ها نهایت دقت رو کرد .قیمت های فضایی هم بهش اضافه کن بخاطر واردات بشدت محدود .قبل از تحمیل ریجستری اپو و ویوو رو خیلی از دوستان میخریدن اما بعدش دیگه من به صورت خیلی محدود دیدم دوستان خرید کنن

amer

طراحی تکراری و خسته کننده و پردازنده چرت و بدرد نخور، قیمتش حتی اگه 1دلار باشه تو ایران تبدیل به 1000دلار میشه پس قیمت های دلار و یورو بدرد تمام کشورهای جهان میخوره به استثنا ایران پاره تنم

Chalton

این گوشی قیمت منطقیش 60 دلار هست بیشتر هز این مبلغ حماقت هست خریدش.

Amir galaxy

طراحی خوبی داره📿👌

Milad7

حیف که پردازنده اش اسنپ نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)