حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | سریال

اگر شما هم از هواداران گیم آف ترونز باشید حتما برای House of the Dragon هیجان زده هستید. عنوانی که پیش نمایش قبلی HBO که اواخر سال گذشته اعلام شد. باید برای کمی صبر کردن آماده شوند. به گفته رئیس برنامه نویسی HBO کیسی بلوی، این سریال احتمالا تا سال ۲۰۲۲ ارایه نخواهد شد. به دیگر سخن، اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons

کیسی بلوی جزییات بیشتر از این را ارائه نمی دهد، به جز گفتن این که نوشتن سریال در حال انجام است و هنوز هیچ جزئیات بازیگران برای اعلام وجود ندارد. وی همچنین تأکید کرد که علیرغم اینکه HBO چندین اثر جانشین Game of Thrones در دست داشته است، هم اکنون تمام تمرکز روی House of the Dragon است.

به گفته کیسی بلوی “هیچ چراغ چشمک زن دیگری وجود ندارد.” وی گفت: “شاید جایی دیگر اما فعلا هیچ برنامه فوری وجود ندارد. همه ما روی خانه اژدها تمرکز می کنیم.”

اسپین آف گیم آف ترونز با نام House of the Dragon برگرفته از کتاب آتش و خون George 2019 R. George است. این کتاب 300 سال پیش از وقایع Game of Thrones تنظیم شده است و مربوط به تاریخ Targaryens است، که با آغاز فتح اولیه Westeros آگوئون فاتح و آغاز هفت پادشاهی تحت سلطه او آغاز شده است.

۳ اسپین آف گیم آف ترونز (Game Of Thrones) به سرعت در حال پیشرفت هستند

این کتاب پس از گذشت دهه ها، بر هر یک از حاکمان تارگرین پی در پی و سیاست، جنگ های داخلی و فتنه ها در طول تاریخ تمرکز می کند. (تاکنون مارتین به تازگی اولین کتاب از دو کتاب برنامه ریزی شده آتش و خون را منتشر کرده است که نیمه اول سلسله تارگرین را در بر می گیرد. کتاب دوم که باقیمانده از تاریخ خانواده را در بر می گیرد تا جایی که یک آهنگ از یخ و آتش آغاز می شود. برای آینده برنامه ریزی شده است.)

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons

اینکه کدام جنبه های تاریخ وستروس نمایش را تطبیق می دهد هنوز ناشناخته است – این امکان وجود دارد که خانه اژدها به سادگی فقط روی یک قسمت از تاریخ خانه تارگرین تمرکز کند، مانند فتح ائگان یا رقص اژدها (یک جنگ داخلی تارگرین که نوید حماسه را می دهد) نبردهای دراکونیک. یا HBO ممکن است کتاب مارتین را تقلید کند و از طریق تاریخ پرش کند تا چندین دوره خانواده را ترسیم کند.

در حالی که تاریخ ۲۰۲۲ ممکن است برای هواداران امیدوار که زودتر می خواهند به بازی Game of Thrones در تلویزیونهایشان بپردازند، بسیار ناامیدکننده باشد، این بزرگترین مشکل نیست. از این گذشته، اگر طرفدار کتاب های بسیار خوب جورج آر. مارتین باشند، منتظر انتشار این موارد هستند.

منتظر اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

گند نزنن خوبه

amer

خبر عالی بود مرسی

Mahdi

حیف آریا استارک تو این یکی نیست

Amir galaxy

من هیچ کدوم از قسمت های این رو ندیدم😕😑

_V_

من و تو جزو انسان های نادری هستیم که ندیدیم

Dr.Nazer

منم نادرم!

#دکتر_نادر

_V_

#این

MohammadFarhaadi

امیدوارم نقش اول زن نباشه اونم هم جنس باز!!! دیگه عنش رو درآوردن با این کاراشون!!! دکتر هو زن شده ایرونمن زن شده کپتان آمریکا شده سیاهپوست.اصلا رلطی به ضد زن بودن و نژاد پرستی نداره بخدا دیگه شورش رو در آوردن.

Milad7

هی همش نزنید 😐

Aпɢεʟ

من عاشق اون دختره ام😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)